Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3535581
     Kimmie Madsen

      Jeg vil også gerne selv på en længere rejse om 1 års tid – men jeg vil meget gerne kombinere det med at arbejde frivilligt f.eks. i Cambodja, hvor at jeg har været før. Vi kan evt. snakkes ved om vores rejsemål og generelt mål ved rejsen.

      Du kan skrive til min email:kimmiemadsen@hotmail.com

      #3535554
       Dufour

        Jeg er begyndt at overveje at tage på en længere rejse. For virkelig at opleve noget nyt. Jeg er 22 år og er under uddannelse, er færdig til septemper næste år. Og vil gerne afsted derefter.

        Jeg har overvejet at tage turen alene, for man møde helt sikkert nogle fede mennesker på sin tur. Men alligevel kunne det være fedt at rejse med nogen. Jeg har massere af venner, men de vil ikke have mulighed for måske at rive et halvt år ud af kalenderen.

        Så hvad kan jeg gøre, hvis jeg gerne vil afsted med nogen?

        #3535557
         Tim

          Opret et indlaeg herinde paa backpacker planet – og ellers er det ret nemt at finde nogen at tage paa ture med, dele bil med osv osv. hvis du regner med at bo paa hostels.

          #3535640
           Julie Fruergaard

            Helt enig.. opret et indlæg herinde. Jeg gjorde det selv, da jeg tager 2,5 måned til Asien i november.
            Har mødt Martin herinde, som jeg nu skal rejse med. Overvejede også meget om jeg skulle afsted alene eller hvordan. Er super glad for, at jeg nu har en, at rejse med!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account