This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 14Astrid

Hej!
    Mit navn er Astrid, og jeg er 20 år gammel. Jeg vil gerne 1-2 måneder til Afrika og lave frivilligt arbejde. Jeg har fundet en god og billig organisation, hvor jeg er lun på en rejse til Kenya med job på et børnehjem og bosted hos en værtsfamilie. Påtænker at rejse ud okt-nov.
    Skriv en mail eller find mig på facebook hvis du har interesse i at høre mere om rejsen og hvem jeg er (:
    KH.

Anonym Anonym

Hej Astrid!
    Det lyder da vildt spændende! Sjovt nok har jeg tænkt på næsten det samme! Jeg vil også rigtig gerne til Afrika, og især lave frivillig arbejde på et børnehjem – jeg havde dog selv tænkt på Tanzania, men Kenya lyder også spændende! Hvilken organisation er det?

Anonym 14Astrid

Send mig en mail på astrid_stranddorf@yahoo.dk, så sender jeg et link tilbage (:

Anonym 14Astrid

Organisationen hedder Volunteers To Kenya (:

Anonym Søren

Hi!
    Den NGO lyder faktisk rigtig spændende! Hvornår tager du dertil? 🙂

Anonym Anonym

Hej Søren (:

Oktober og november, hvis nogen vil med..

KH.

Anonym Søren

Fedt. Men tager du først afsted lidt inde i 2013. Men vil gerne høre om dine erfaringer, når du har været dernede 🙂
    Hvad er dit budget egentlig?

Anonym 14Astrid

Jeg har regnet mig frem til at der kun er 1000 krs forskel på om jeg rejser 1 eller 2 måneder, jeg skal bare på højskole fra 3. jan til 7. jul 2013, så jeg skal lige overveje om jeg skal være afsted en eller to måneder, da jeg jo går glip af en måneds løn, hvis jeg er væk i to måneder.
    Men for en måned 13.000 og for to 14.000, derfor er det jo håbløst ærgerligt ikke at rejse i to måneder.. Prisen er fly, kost og logi og arbejde, visum og vaccinationer..

KH

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account