This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym josefinejonassen

Hej allesammen
    Jeg står og skal en måned på Borneo (7/7-5/8) med adventureheart, og har derefter tænkt mig at rejse videre til Bali (5/8-01/09) og være der en måned! Hvis der er nogle der er på Bali samme tid som mig, er i velkommen til at kontakte mig, og så kan vi prøve at finde ud af noget 🙂 Jeg er 22 år, og vil helst rejse med en jævnaldrende pige!

Anonym Julieholk

Hej Josefine.
    Jeg så lige dit opslag og ville lige dele mine erfaringer med dig.
    Jeg er netop kommet til Thailand fra bali hvor jeg var 1,5 uge.
    Jeg nåede at se hele øen på min meget korte tid, så hvis det er en rundrejse du skal have er en måned aaalt for meget. Strandende på vestsiden (kuta, legian, semiyak osv er der mange bølger på men hvis du søger mere nord på er det mere badevenligt og mere kulturelt.
    Bali i danske øjne er et tropeparadis men det er ikke det man oplever syd på. Pas på med at stole på folk og deres drinks. Drik kun ting på flaske. Jeg brugte 2 dage i sengen fordi jeg havde fået metbanol, som er en billig erstatning for alkohol. Derudover lejede jeg eb scooter en dag – den værste dag i mit liv. Jeg kom af med ca 800 danske kroner i bøder for alt mulig jeg ikke havde gjort. Selv politiet tager røven på dig.
    Men når alt det så er sagt – så er vejret heletiden fantastisk, det samme med maden og priserne 🙂 Bare vær på vagt så skal du nok få en god tur 🙂

Anonym Anonym

Hej Julie. Mange tak for det! Det var da sødt af dig at skrive 🙂 skal nok passe på!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account