This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 10 months siden by Caroline Wilhjelm.

• Afrejsedato: 01-03-2020
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Armenien
  • Forfatter

Hej.
    Jeg er en frisk ung pige på 20 år. Jeg søger en rejsemakker eller flere, som kunne tænke sig at rejse med mig rundt i Asien. Jeg har allerede været ude at backpacke i 2 måneder i henholdsvis Thailand, Cambodia, Vietnam og Malaysia, men kunne rigtig godt tænke mig at opleve mere af Asien. Jeg vil gerne til Indien, Sri Lanka, Indonesien – derudover er jeg åben for andre steder.

Jeg er en meget udadvendt type, som altid er klar på eventyr og på at opleve nye ting. Jeg holder meget af havet, og jeg har planer om at tage et dykkercertifikat under min rejse.

Jeg vil gerne besøge templer og se buddaer, dog kun i en moderat mængde, for hurtigt kan de godt blive lidt for ens. Desuden vil jeg rigtig gerne tage på safariturer, ud at surfe, vandreture og udfordre mig selv.

Jeg ønsker hovedsageligt at bo på hostel, da jeg indtil nu har været meget tilfreds med det i Asien. Jeg synes det er en god måde at komme i kontakt med andre mennesker på, hvor man kan hører deres erfaringer og få ideer til hvad man skal se og opleve i området.

Jeg er altid åben over for ting, som jeg ikke selv har overvejet, så kom endelig med inputs og uddyb hvad du forestiller dig af turen.

Skriv til mig på Facebook: Caroline Haug Wilhjelm
    Ellers så mail: carolinewilhjelm@hotmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account