This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 3 months, 3 weeks siden by AnonymHelene Hammer.

• Afrejsedato: 12-05-2020
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Japan
  • Forfatter

Jeg søger en rejsemakker til rundtur i Japan evt også Vietnam, hvor destinationer dog er fastlagt.

Mine ønsker for Japan er: Tokyo, bestigning af Mount Fuji, Nagano for at se sneaber og templer samt Kyoto. Ellers er jeg åben for flere destinationer.
    Har en forkærlighed for dyr, natur og arkitektur/historie.

Jeg selv er 24 år, rolig, positiv og arbejder som tandplejer. Planen er, at jeg tager fri fra arbejde i 1-2 mdr omkring sommeren 2020 for at rejse. Jeg har erfaring med backpacking i 6 lande i Asien. Køn er ligegyldigt. Jeg bor i Aarhus, så kunne være attraktivt, hvis du boede tæt derpå, så vi kunne slå hovederne sammen og tjekke kemi samt planlægge.

Mount fuji kan bestiges fra 5.6-31.8, så rejsen skal forelægge i den periode.

Rejsen med Vietnam vil koste 7.500kr for fly tur/retur ved afrejse omkring maj/juni (ihvertfald som det ser ud nu)

Vietnam: Hanoi, Ha Long Bay, Sapa, Minh Bin og Nam Cat Tien

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account