Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542519
     Spetsnaz

      Hejsa

      Jeg har liiige akkurat oprettet mig herinde, fordi jeg søger en rejsepartner til 2013, hvor jeg vil til Thailand i halvanden uges tid og være frivillig ved Soi Dog Foundation.

      Mere om Soi Dog kan ses her:
      http://www.soidog.org

      Er der andre derude som brænder for at arbejde som frivillig og hjælpe en masse hunde og katte?

      Ved godt jeg er god tid 🙂

      Mvh

      #3542526
       madseventyr

        Havde du skrevet 2014 havde jeg været på! 🙁

        Det er lige sådan noget som det projekt der, som jeg ønsker at bruge min tid/rejse på!

        #3542527
         madseventyr

          … Hvordan er du kommet i kontakt med dem? 🙂

          #3542553
           Spetsnaz

            Hej Mads

            jeg vil skam gerne afsted hvert år, hvis jeg finder ud af at det godt at være afsted og jeg virkelig gør en forskel ved at være frivillig.

            Jeg er meget engageret i dyrevelfærd, og har bla selv en 3 benet hund som jeg har adopteret fra Bosnien hvor hun var gadehund.
            Soi Dog fandt jeg inde på Facebook og kunne se at de søger frivillige hele året rundt, og dét er noget jeg rigtig gerne vil, men kender ikke nogle andre, som også brænder for dette og dérfor er jeg oprettet herinde

            🙂

            #3542556
             madseventyr

              Jeg står selv med samme “problem”!

              Jeg kender heller ingen, som virkelig, virkelig brænder for at hjælpe dyr i nød, og give dem de muligheder, som deres liv indtil nu, ikke har kunnet give dem.

              Når jeg spørger dem, om sådan et projekt ikke kunne være super, super fantastisk at støtte op om, og bidrage til, så er svaret oftest bare: “Jo, det kunne da være fedt nok.”

              – Hvad fanden er det for et svar, tænker jeg så?

              Om 2 år siger jeg mit job op, og så vil jeg rejse jorden rundt på ubestemt tid, for at bidrage til projekter som dette. Jeg har taget kontakt til Soi Dog, for at få lidt oplysninger om samarbejdspartnere rundt omkring i verden – har dog ikke fået noget svar endnu.

              Jeg vil rigtig gerne hører meget mere om dine erfaringer med Soi Dog, når du en gang kommer afsted og får dig nogle inputs!

              Jeg glæder mig sindsygt meget til at føre min drøm ud i livet!

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account