Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3529637
     Sj1980

      29 årig pige, søger rejsemakker til Spanien. Arbejder til dagligt som Frisør. Satser på afrejse d. 07/09-2009, og ca. 1 mdr. frem. Har haft Malaga/Marbella i tankerne. Super fede og lækre steder, med masser af liv i gaderne og turisme. . . og så er der varmt næsten året rundt dernede. Vil på længere sigt gerne søge arbejde og prøve at bosætte mig. Er meget spontan, og mener at vi kun lever 1 gang 🙂 Så er villig til at sige mit nuværende job op og prøve nye drømme af.
      Men til start, blir det ren og skær ferie, sol, hygge og sjov og ballade. Elsker at møde nye mennesker, og få nye kontakter.
      Min plan er at vi bestiller en one-way ticket, bosætter os på et hotel i 1-2 ugers tid, og derefter søger fast bolig med andre rejsende, og i mellemtiden søger jobs rundt omkring. Én af grundene til at jeg har udset mig Malaga områderne, er fordi, der er mange danskeget selvskaber, restauranter, bar osv osv. . ja generelt mange scandinavere i de områder. Så vore chancer for at finde job, er ret gode.
      Kunne enormt godt tænke mig at tage på Mallorca på et tidspunkt og arbejde sæsonen ud, evt. pr April næste år. Men det tager vi til den tid.
      Håber du er ligeså spontan som jeg, og bare har lyst til at prøve nye ting 🙂 Så skriv endelig. Så finder vi ud af noget sammen.

      #3530255
       Tom

        Det lyder som et spændende projekt. Jeg har arbejdet på Mallorca (og i Barcelona), hvis du har nogle spm. om kulturen eller et eller andet så sig til.

        En fed måde at lære lokale folk at kende er gennem sprogudveksling. Jeg gik på en sprogskole i et stykke tid for at få mit spanske op på et niveau, der ikke var helt til grin. Derefter tog jeg kontakt til lokale folk, som ønskede at forbedre deres engelsk. Annoncerne fandt jeg på sprogskolen.

        Bare en tanke….

        Det er altid en god idé at kende nogle lokale, som kan foretælle om do’s and don’ts.

        Billige og gode sprogkurser finder du her: http://www.LanguageOnSale.com

        God info om Malaga:
        http://www.spanish-town-guides.com/Malaga_Index.htm

        Ha’ en fed tur og spørg hvis der er noget. kaare24@gmail.com

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account