This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym phylmus

Hej, I februar rejser jeg til Mombai ( Bombay ) . trods jeg have rejste meget i Indien kender jeg ikke Bombay od e nærliggende områder. vil gerne spørg om lidt hjælp angående overnatninger ( billigste ) og de bedste steder at besøge……jeg er Buddist / Hindu og er meget interesseret …….i Templer, og hellige steder…….men jeg vil også meget gerne i nær kontakt med e lokale befolkning…….
    Samt lidt om tog og busser ……..
    Jeg håber at få nogle gode svare
    På forhånd tak og have en god dag……Phyllis ( Phylmus )

Anonym CamBach

Hej,

Jeg har været i Mumbai i nogle dage og må sige at det er den DÅRLIGSTE oplevelse jeg har haft! Jeg har backpacket sammenlagt 1,5 år og været rigtig mange steder i verden..
    Men mit indtryk af Mumbai er at der er ubeskriveligt beskidt og ulækkert – affald overalt, dårlige veje og vanvittig mange hjemløse der er så fattige at flere af dem ikke engang har tøj på og mange er handicappede fordi de er syg, blevet kørt ned eller blevet tæsket.. 🙁
    Jeg blev gang på gang snydt af både taxaer og hoteller.. Når jeg bad en taxa køre mig hen til et sted kørte han en lang lang tur og tog al for høj pris og satte mig af et forkert sted! 🙁 Det skete rigtig mange gange..
    Det er vildt dyrt at bo i Mumbai sammelnlignet med andre steder i Indien.. Jeg endte med at betale næsten 400kr pr overnatning for noget så ulækkert hvor der hverken var bad eller toilet! Jeg ved ikke om jeg bare var vildt vildt uheldig men jeg skal ALDRIG tilbage til Mumbai og fraråder alle det..
    Håber du får en bedre oplevelse

Vh Camilla

Anonym phylmus

Hej Camilla og mange tak for din svar , dog det har gjord mig lidt urolig……men billetter er i hus til Februar så jeg tager alligevel afsted.
    Jeg har hørte at det er meget dyrt i Mombai men 400 kr. for en overnatning som var så dårligt det vil jeg ikke finde mig ind.
    Jeg regner kun at være i Mombai nogle dage og så tag’ videre til Goa, Kelera og måske til Bangalore……..jeg har også hørte at det er vildt dyrt at bor der…….I Nord Indien Kan må bo rimelig godt for 300-400 Rupees per nat…….Måske var du ret uheldig og jeg er ked af at høre at du var behandlet så dårlig……men mange tak fordi du svarede.
    Have en god dag ……..peace …..Phyllis

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hallo.
    rolig nu bombay er bombay der er også de gode sider af en store by i kaos,
    husk bollywood film, var selv med i tre af dem og det samme ville nok ske for dig da det er meget kendt at bruge rejsen som back packer i ders film,du kan bo super billige på et hostel der ligger lige over for et fem stjernet hotel og i det område har du det flotte bombay, husker ikke lige navnet men finder det lige, passer ikke det med bombay man skal huske at komme de rigtig steder, lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej igen.
    red shield house der bor du og du skal ikke betale 400 kr for et hotel når du kan bo der og ikke mange bas öre,men helt op til dig selv,lars

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account