This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym holsterboy

Hey fellow explores..

Hvorn er det den nemmeste måde at rejse syd på fx. koh samui? tænker tog eller fly? og hvor er det billigst at booke?

og er der nogen det har gode oplevelser med hostel/hotel i bangkok? gerne sådan så ligger tæt på noget byliv?

takker..

Thai Trip Crewet

Anonym Anne

Hej!
    Det er ikke noget problem at komme til Koh Samui – og derfra evt. videre til koh phagnan eller koh tao hvilket jeg ville foretrække 🙂
    Du kan tage toget fra Bangkok til en by jeg ikke kan huske hvad hedder og sejle derfra – det er intet problem, du booker bare på et travel agency. Det er en kæmpe oplevelse at tage toget. Noget der bør prøves.
    Vi kørte i tog derned og fløj tilbage til Bangkok fra Koh Samui med et indenrigsfly for ca 1000 kr, booket et par dage inden. Det kan bookes på nettet eller via et travel agency.
    Er du backpacker skal du bare tage til Khao San Road i Bangkok – der bor ALLE backpackere og der er masser af steder at bo. Super fedt!
    God tur. Mvh Anne

Anonym hibiscus

hej:)
    byen i skal tage til via tog hedder Surat Thani, men hvis i siger på rejsebureauerne at i skal med tog mod samui, foreslår de tit også det..
    jeg vil også stærkt anbefale at tage turen med tog. det er super behageligt og hvis i rejser om natten sparer man en overnatning.. og der er fine sovemuligheder hvis i vælger de lidt højere klasser (som stadig er meget billige!).. bustur frarådes dog!
    jeg vil også bestemt anbefale dig at besøge Koh Tao go Koh Pangnan..!!!
    i bangkok plejer jeg at sove på jysk rejsebureaus hotel, det er et meget godt udgangspunkt, hvor de også arrangerer nogle fede ture (sea safari, nordture, treks mm) men eller er Khao San Road også et godt bud, dog lidt “vildere” og turistet.. men helt klart et besøg værd!!
    go tur:) Signe

Anonym holsterboy

Tak for svarende…
    Men er der nogen af jer der kan et godt hostel i Bangkok på khao san road???

Adios

Anonym Anonym

jeg har ikke selv boet på den gade, men det vrimler simpelthen med både billige hostels og andre backpackere, så spørg evt en af dem.. det er super nemt at finde noget der.. ellers står der helt sikkert nogle forslag i lonely planet hvis i har sådan en med!
    go tur:) signe

Anonym Thomas

D and D Inn i Khao San Road er altid et hit. Lille swimmingpool på hotellets tag, hundredevis af sjove backpackers og en okay morgenmad med i prisen.

Anonym Rasmus

Kawin Place er også et godt sted… ligger lige midt i gaden, men inde i en lille sidegade så der er roligt om natten på trods af placeringen,.. Meget rent og sikkert… Jeg ville bo på Khao San road.. Har tit også boet på jysk hotel, men hvis det er første gang i Bangkok er gaden simpelthen en stor oplevelse!!
    Hvis du ikke vil tage toget kan man med airasia.com også købe flybilletter til surat-thani helt ned til ca 100 kr hver vej… og derfra bare tage færgen… Ellers er der massevis af busser og andre måder at komme frem (kun lige op til/efter full moon party kan der være problemer med transport..)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account