This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hejsa! Jeg bliver student til sommer 2010. Herefter ønsker jeg en rejsepartner/rejsekammerat, som jeg kan komme ud at opleve noget sammen med!

Jeg er med på stort set alt, om det skal være interrail, rygsæk, ferieophold, jordomrejse?? Kunne godt tænke mig at komme til Australien eller USA?? Hvad vil du??

Jeg er opsat på at skulle afsted! Mangler bare en god ven/veninde at tage afsted sammen med. Alder: 18 – 28.

Anonym michelle__5@hotmail.com

Jeg kunne sagtens være interesseret! Er selv meget åben for mulighederne, bortset fra at jeg gerne vil gøre det forholdsvis billigt 🙂

Skriv hvis du har lyst til at vi skal lære hinanden bedre at kende.

Mail: michelle__5@hotmail.com

Anonym none

Det lyder fedt (: Jeg vil også gerne afsted billigt!!
    – Vil helt sikkert gerne lære dig bedre at kende.

Jeg vil gerne rejse i 3-4 mdr, hvad siger du til det? Og hvor vil du gerne rejse hen? 😀

Anonym Anonym

Hej Mette 🙂
    Jeg er også meget klar.. jeg skal selv ud og rejse i 3-4 måneder. Jeg vil gerne til Vietnam, Thailand, Australien og eller New Zealand..

du må endelig skrive hvis dette kunne være en mulighed..!

Anonym Heidi Skriver

Hej Mette (:
    Jeg bliver også student her til sommer, og har planer om at jeg vil til Australien, men udover det har jeg ingen bestemte planer. Jeg overvejer at rejse i foråret 2011 – hvilket tidspunkt har du i tankerne?

Anonym Lykkeustrup

Hejsa.. Jeg bliver udlært til nov og vil også gerne til australien og USA. Vil du afsted i løbet af sommeren. Jeg har nemlig først mulighed for at komme afsted fra dec- jan?
    Skriv endelig tilbage, hvis det passer ind i dine planer

Anonym louisejensen

hej mette 😀

jeg hedder louise og er 19 år. jeg bliver student 2010, og vil gerne ud og rejse engang først i det nye år.

jeg havde tænkt på 5-6 måneder, og gerne i USA men er også frisk på Australien. jeg har nemlig ikke nogen fast plan endnu. er meget åben for nye ideer

men hvis det lyder interessant så skriv 😀

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account