Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3531429 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anne Cecilie

Hej

Jeg er 24 år og skal læse et semester i Cairns Australien. Jeg skal dog først et smut forbi Singapore. Jeg ankommer til Singapore d. 30 Januar og rejser til Cairns d. 7 Februar. Jeg er ikke så vant til at rejse alene så jeg vil gerne have en rejsepartner/rejsepartnere der er med på at opleve en masse kultur, smuk natur og fest og farver ; )

glæder mig til at høre fra dig/jer

anne

Vil du gerne have en rejsepartner til australien også eller kun singapore?

Anne Cecilie

Helst til Singapore. Men Jeg ankommer til Cairns d. 7 Februar og skal først starte på undervisning d. 22 Februar. Så vi kan da sagtens finde ud af noget.

anne

okay.. hmm.. jeg synes 8 dage er lidt for kort tid at bruge på at flyve til singapore og så hjem igen :=) øvøv, måske hvis det have være en længere tur!! håber du finder en!!

anne cecilie

Men du er da velkommen til at tage med videre til Cairns. Jeg skal først starte på mit uni d. 22 feb. og en billet fra singapore til cairns koster kun 1100 kr.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account