This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg står desværre i den triste situation, at jeg ikke har nogen at rejse med. I den forbindelse vil jeg gerne høre jeres erfaringer med at finde en rejsepartner på nettet. Kan det lade sig gøre (hvor og hvordan), hvor længe rejste i sammen, er det noget i vil anbefale andre osv. ? 🙂 Bare en masse gode tips..

Anonym Anonym

Det kan sagtens lade sig gøre. Så længe man vil det samme – altså vær sikre på om I begge vil ligge på stranden hele dagen eller om I bagge vil opleve så meget som muligt, og om I begge kører på samme budget! Så længe man kan sammen (man kan jo altid mødes inden og se), så synes jeg sagtens, det kan fungere. Søg efter en herinde – der er mange, der leder efter rejsebuddies!
    I kan jo også bare starte ud sammen, og hvis det så ikke fungerer, kan du rejse videre på egen hånd. Man mødes ALTID mange mennesker, og stort set altid nogle, man kan koble sig med på – backpackerverdenen er finurlig.
    elvfølgelig kommer det an på, hvor du vil hen,men hvis du vil til Østen og AU/NZ, så kan jeg da kun anbefale dig at komme afsted! 🙂

Anonym Ann-Christine

Hej Lea

Du har lige nøjagtig lavet et indlæg som minder meget om det jeg ville lægge ind… Jeg vil enormt gerne afsted, men mangler nogle “kendte” at rejse med… Og så var det at jeg gerne ville høre folks erfaringer om at rejse alene (pige), eller finde en rejse-makker på nettet… Men men tror nu at jeg starter ud med at finde en at rejse afsted med og så tager vi den derfra… Men Men har du noget specielt i tankerne, så giv endelig lyd fra dig 😉

Anonym Anonym

Hej Ann-Christine.
    Du var ikke logget ind da du skrev, så kan ikke finde dig og skrive til dig?
    Håber du ser dette indlæg – for så skriv endelig lige til mig igen, så jeg kan få fat i dig 🙂

Anonym none

Flot! Så var jeg heller ikke selv logget ind..

Anonym Sussi

Hej Lea.. Hvornår planlægger deu at rejse? Jeg er i australien fra 12 aug til 29 januar.. Og jeg mangler en at rejse rundt med.. Skriv en mail til sus2788@hotmail.com hvis du har lyst..

Anonym Lotus

Hej!
    Jeg har prøvet at rejse med en på forhånd ukendt 2 gange. den ene gang fungerede det slet ikke og anden gang fungerede det vildt godt.
    Første gang ville vi bare noget forskelligt hele tiden og havde forskellige forventninger til rejsen. Jeg er overhovedet ikke til vilde fester,strandparties og bare ligge ved stranden hele dagen , det ville ham som jeg rejste med så vi valgte at skilles efter 1 uge.
    Anden gang var jeg mere omhyggelig med valget af min rejsebuddie – vi skulle have nogenlunde fælles forventninger og interesser. Jeg er meget til aktiv ferie , trekking , dykning kort og godt ud og opleve noget i stedet for at gasse den dagen lang.
    Ham jeg var med anden gang matchede dette perfekt og vi havde en skøn , skøn tur sammen i 4 uger.
    LOTUS.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account