Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536839
     KasperBB

      Hej jeg er en frisk fyr på 20 . Jeg har tænkt mig at tage til Peru til sommer inde for uge 28-29-30 da jeg er under uddannelse og ikke har længere tids ferie.
      Jeg er førstegangs rejsene og kunne godt tænke mig en rejse partner som er klar på at opleve junglen, bjergene og udforske gamle inkaruiner osv.

      Skriv til mig vis du vil vide mere om mig og/eller mine planer for rejsen. Jeg er meget åben for ideér. 🙂

      #3536868
       Cilie

        Hej Kasper,
        Jeg har selv planer om at tage til Sydamerika her til sommer. Peru kunne meget vel være en del af den rejse. Skal du kun være i Peru i tre uger?

        Jeg er også selv førstegangsrejsende og under uddannelse. Jeg har valgt at tage lidt fri, så jeg kan rejse indtil november. Jeg er en spontan pige på 21, der er frisk på lidt af hvert, jungler, bjerge og inkaruiner, skal jeg helt sikkert besøge.
        Mvh Cilie

        #3536876
         Kasper

          Hej Cilie,
          Ja jeg har desværde kun mulighed for at rejse i de 3 uger, da jeg er igang som sosu-assistent, så har jeg kun de 3 ugers sommerferie :/ I første omgang regner jeg med at det kun er Peru men det kunne da sagtens laves om på planerne, jeg skulle bare kunne være hjemme igen d. 31.7 så jeg kan komme i praktik om mandagen 🙂

          Har du nogle planer om hvordan din rejse skulle forløbe ?

          #3537463
           Nanna

            hej.. jeg er en pige på 23 der til sommer tager pause fra studierne efter bacheloren. min plan er at rejse til peru engang i uge 28-29 og være der en måneds tid. bagefter skal jeg videre til rio og mødes med en veninde. har rejst og boet en del i afrika og er nu klar til at se andre steder.. skriv endelig hvis det kunne have interesse
            Nanna

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account