This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mathilde Falch

Hej..
    Jeg er en pige på snart 20 år..
    Jeg vil gerne ud og rejse i nogle måneder, fra juli 2009.
    Jeg kunne godt tænke mig at opleve Sumatra, hvor min mormor er født–
    Men jeg er åben for meget. Jeg er den spontane type, så har ikke lyst til at planlægge for meget.
    Men det ville være super fedt at rejse ud med nogle andre. Eller mødes med nogle andre ude i verden et sted. 🙂
    Skriv meget gerne..
    MVH Mathilde

Anonym Mathilde Falch

Hej Kirstine..
    Okay, det lyder fedt.
    Jeg kunne også godt tænke mig at komme til Thailand. Jeg har været i Vietnam, hvilket var en fantastisk oplevelse.
    🙂
    KH Mathilde

Anonym Anonym

Hey Mathilde.

Er godt nok en helt ny bruger herinde, man faldt lige over dit indlæg, ide jeg også gerne vil ud og rejse til sommer når jeg har færdiggjort hhx.

Jeg er også selv åben for det meste, dog har jeg et ønske om at komme til Thailand (hvilket jo også er forholdsvis tæt på Sumatra)

Men du er velkomme til at kaste en besked tilbage

Mvh Kirstine

Anonym Anonym

Hej Mathilde…
    Har du fundet en at rejse med?
    Jeg vil nemlig rigtig gerne ud at rejse i nogle måneder, men mangler en at rejse med. Jeg er åben overfor forskellige destinationer, men vil gerne opleve en masse eksotiske steder og gerne sammen med en anden pige, så der blir lidt mere fest og ballade (“,)
    Men hvis du skulle have lyst til at høre mere, må du meget gerne skrive, så kan jeg lige fortælle lidt mere om mig selv, og vi ka eventuelt se, om vi har nogle af de samme ideer …
    Vh
    Louise

Anonym Mathilde Falch

Hej.
    tak for jeres beskeder..
    Jeg er blevet nødt til at erkende at jeg kun kan rejse 1 måneds tid i sommerferien i år. Så jeg tror jeg køber en Interail billet bare til europa…
    Er der nogle der har lyst til at tage med? 🙂
    KH Mathilde

Anonym Kamille

Hej Mathilde.
    Jeg er en ung pige, som også gerne vil ud og rejse til sommer. Jeg vil også gerne rejse ud sammen med en, og helst gerne en pige. 🙂
    Hvor ku du godt tænke dig og rejse hen?
    Jeg er frisk på det meste, jeg elsker bare og rejse.
    Og vil gerne opleve hele verden.
    Jeg bruger ikke min profil så meget herinde, så her er min E-mail så kan du skrive til mig på den. Hvis du er interesseret.
    Mille.89@live.dk
    Hvis der er andre der er interesseret må i selfølgelig også gerne henvende jer. 🙂
    Kærlig hilsen Kamille

Anonym Anders

Jeg kan kun sige en ting, og det er at tage afsted alene.
    Selvfolgelig er det hyggeligt at rejse flere sammen, men man moder mange flere mennesker naar man rejser selv og man er kun sig selv til at bestemme hvad man vil.
    Og i skal ikke vaere bange for at i ikke moder andre, der er masser af andre rejsende. jeg er pt. paa min anden tur og jeg finder det langt mere frit at rejse alene =)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account