Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Anonym Emilie Visti Lyth 2 uger, 3 dage siden.

• Forfatter
    Anonym Emilie Visti Lyth 
    Deltager

Hej!
    Jeg har en drøm om at opleve Sydafrika før jeg skal starte på studie her til sommer. Derfor leder jeg nu efter en rejsepartner der er klar på lidt eventyr!

Jeg hedder Emilie, er 20 år gammel og bor i Århus. Sidste år rejste jeg 3,5 måned i Sydøstasien, så jeg har lidt rejseerfaring, men det er ikke et must at du har det.
    Jeg elsker kultur, natur, dyr og adventure og er åben overfor det meste, lige fra skydive, til dykning med hvidhajer, til safari og trekking.
    Min idé er at leje en bil og køre landet tyndt. På den måde får man også det mere autentiske Sydafrika at se, istedet for kun storbyer og turistspots. Min Onkel bor i Sydafrika og vil hjælpe med at planlægge den perfekte rute, men jeg mangler en at dele oplevelsen med!

Skriv endelig hvis du går med samme drøm og lad os finde ud af noget 🙂 (Budget er ca 10-15.000)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account