This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tconcordia

Hejsa.

Jeg er i færd med, at planlægge en rundrejse til min kæreste og jeg, men er lidt grøn i, hvordan man bedst muligt tilrettelægger en rejse til asien, og har en række spørgsmål i denne sammenhæng, som jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe mig med?

Jeg satser stærkt på Vietnam, Indien og Thailand, men hvor er det bedst at starte fra?

– Hvilke rejseselskaber er billige og gode, at anvende til denne type rundrejse i de forskellige lande?

– Kan det bedst betale sig og bestille enkelte/oneway flybilletter efterhånden, som man rejser til/igennem de forskellige lande?

– Er det bedst og bestille guidede ture hjemmefra eller er der mulighed for, at gøre det når man er kommet frem de forskellige destinationer for, at man er sikker på og få noget god information om de forskellige steder og seværdigheder?

– Er der nogle der kan råde til hvilke ting, der er gode, og tage ud og se i de ovennævnte lande?

Håber der er nogle der kan hjælpe??

– Trine

Anonym Claus

Nu skriver du ikke noget om, hvornår I skal afsted, kan have betydning for regntid i Vietnam.

Ellers vil jeg anbefale, at I køber en billet til New Delhi og hjem fra Bangkok. Fra Bangkok kan I enten vælge at rejse gennem Cambodia, eller I kan flyve til Vietnam med Airasia.com
    Det er ikke altid at imigrationsmyndighederne tjekker for returbilletter, men køber du billetterne nu, kan der være at spare.

Søg på nemrejse.dk, skyscanner.dk, momondo.com

Guider og ture kan nemt bestilles derude.

Glem ikke at søge om visum til Indien. Det kan gøres på ambassaden i KBH, Thailand får i 30 dage, hvis I ankommer med fly, ellers 15, Vietnam er visumfrit i 15 dage.

mvh
    Claus

Anonym Trine

Tusind tak for dit hurtige svar. Mht rejsetidspunkt er det ikke helt besluttet endnu, men helst et tidspunkt, hvor regntiden ikke er på sit højeste 🙂

Har forhørt mig lidt, og ved ikke hvordan det er med Vietnam, men har fået af vide, at September – Oktober skulle være et godt tidspunkt, at tae til Indien i, både af hensyn til regntid, varme osv…Ved ikke om det passer??

Mvh

Trine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account