This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nicolai-kristensen

Hej min Kæreste og mig er ved t planlægge en rejse der starter med to måneder i Australien hvorefter vi rejser op gennem asien i fire måneder men vi har lidt svært ved at finde ud af hvad det kommer til at koste så er der nogen der ved hvad det ca:!! koster pr månede i henholdsvis Australien og Asien og det skal helst være priser hvor der er oplevet en hel del men uden flyrejser på nær hvis i er nogen der har taget samme tur 😀

MVH Nicolai.

Anonym Dreamer

Hej i to..
    I skal nok regne med omkring 12-15000 kr per person i Australien.
    Kommer lidt an på om i tager bussen rundt eller køber en bil..? Vil anbefale bilen, bare et godt råd…

Asien kommer lidt an på hvor henne i skal, men i hvert fald det halve ca 7000 kr og nok os billigere..
    Det er lidt svært at regne med hvad man kommer til at bruge.. En overskuelig måde er måske at gå ud fra 400 kr om dagen i Austrlien, så kan man jo lidt holde øje hver dag hvor meget man har brugt for meget eller for lidt, og så måske finde en måde og spare lidt dagen efter… nemt selv og lave mad i Austrlien, i forhold til Aisen, så det er en god måde og spare en held del penge på…

Man vil jo os gerne opleve noget nu hvor man har rejst om på den anden side af jorden..

Spørg endelig hvis i har nogl spørgsmål..

Anonym raslyng

Jeg brugte 13000 på 37 dage i 1999. Og vi boede på hostels og lavede ofte mad selv.
    Men vi tog til gengæld på mange ture som Ayers Rock, Kakadu, Fraser Island og dykkede lidt.
    Men jeg synes ikke vi smed om os penge!
    Til sammenligning brugte jeg 3000 på en måned i det nordlige Indien, og da vi så kom til Darwin brugte jeg 3200 første dag på to af de ovennævnte ture.
    Jeg ville regne med 10000 pr måned minimum

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account