This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lea

I Vietnam ved Hanoi bør i se Halong Bugten og tage til Sapa og trekke. Jeg synes klart at i skal besøge Hoi An der ligger længere syd på, hvor man kan få skræddersyet tøj for ingen penge. Her er også en lækker strand.
    Nah Trang er ligger endnu sydligere og det er en ferie by. Her er en og lækker strand og et fedt natteliv, men ikke så meget andet. Vi dykkede der og det var ikke specielt godt.

Hvis i vælger at tage til Laos eller Cambodia, ville jeg vælge at flyve dertil fra Vietnam og rejse rundt, da det taget 100 år i bus.
    Både Laos og Cambodia er super fede lande at besøge og man skal klart vælge efter, hvilke oplevelser man helst vil have, så det vil være svært at beslutte for jer.

Anonym Lea

I Vietnam ved Hanoi bør i se Halong Bugten og tage til Sapa og trekke. Jeg synes klart at i skal besøge Hoi An der ligger længere syd på, hvor man kan få skræddersyet tøj for ingen penge. Her er også en lækker strand.
    Nah Trang er ligger endnu sydligere og det er en ferie by. Her er en og lækker strand og et fedt natteliv, men ikke så meget andet. Vi dykkede der og det var ikke specielt godt.

Hvis i vælger at tage til Laos eller Cambodia, ville jeg vælge at flyve dertil fra Vietnam og rejse rundt, da det taget 100 år i bus.
    Både Laos og Cambodia er super fede lande at besøge og man skal klart vælge efter, hvilke oplevelser man helst vil have, så det vil være svært at beslutte for jer.

Anonym hplk

Vi er to piger, som påtænker en rejse fra sidst i september til midten af december.

Umiddelbart vil vi gerne, at rejsen går til Asien først, hvor vi har snakket om Vietnam + evt. et land mere = i alt 4 uger.
    Herefter 3½ uge i Australien med en tur fra Sydney til Brisbane (+ Fraser Island) og 3½ uge i NZ, hvor vi overvejer kun at besøge enten nord- eller sydøen.

Vi kunne godt bruge et par rejsetips – især mht til Asien; hvilke lande og attraktioner bør besøges og er 4 uger for kort tid til 2 lande – hvis nej, hvilket land bør vi vælge udover Vietnam.
    Skal vi vælge nord- eller sydøen på NZ?

Håber der er nogle kloge folk derude, som har lyst til at dele lidt ud af deres viden, så vi kan få fyldt rygsækken med fede oplevelser.

Anonym Anonym

I asien kan jeg anbefale at tage til Hanoi og så rejse ned gennem Vietnem videre til Cambodia via mekongfloden- det er en fan´tastisk tur:) Vietnam et et rigtig dejlig land og nemt at komme rund i med deres sovebusser, som jeg var meget overrasket over..

New zealand er helt fantastisk, jeg ville have svært ved at vælge mellem nord og syd- da alt bare er fantastisk- man kan leje en bil dernede og på den måde nå en masse:) Ellers ville jeg måske nøjes med at se et enkelt land:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account