Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Sofie Toftgaard 2 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 30-08-2020
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Myanmar (Burma)
  • Forfatter
     Sofie Toftgaard 
    Deltager

Hej jeg er en glad eventyrlysten pige der mangler en rejsemakker! (18 til den tid vi rejser på)
    Jeg skal til mange forskellige destinationer og hvis i er interesserede i nogle af dem så endeligt skriv! min rejseliste er følgende, (i den rækkefølge jeg rejser i):
    Mandalay Burma, Yangon Burma, Hpa An Burma, Chiang Rai Thailand, Kuang Si Falls Laos, Hoan Kiem Lake (Hanoi) Vietnam, Haiphong Vietnam, Tadlo village Laos, Koh Chang Thailand, Mergui Archipelago Burma, Kawthaung Island Burma, Piensalo Island Burma, Khao Lak Thailand, Ko Yao Noi Thailand, Phuket Thailand, Pulau Tioman Malaysia, Pulau Babi Besar Malaysia, Pulau Aur Malaysia, Kota Tinggi waterfalls Malaysia, Pulau Tanjung Enggano Indonesien, Bali Indonesien, Gili Indonesien, Grande Santa Cruz pink Beach Filippinerne, Palaui Cagayan Valley Filippinerne, Rumberpon Island Papua Indonesien (Teluk Cenderawasih), Cairns great barrier reef Australia.
    Det er mange destinationer, ja, men udelukker ikke at nogle kan byttes eller tages fra:) ville elske at høre fra nogen.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account