This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym admin

Er der nogen som kan hjælpe med information og rejser til antarktis ? jeg tænker pris, rejsetidspunkter, rejseselvskab ? Evt. om det er muligt at booke rejsen direkte fra Argentinsk rejseselvskab (link). Hvis der er nogen som har været på lig. tur høre jeg meget gerne om oplevelsen.

Anonym admin

Tjek Travelmarket.dk, hvor du finder forskellige selskaber, der arrangerer rejser til Antarktis.

Anonym admin

Antarktis er heldigvis ikke overrendt og bliver det heller aldrig, for det er en meget dyr foreteelse at besøge Jordens sydligste kontinent. Ideen er at det skal beskyttes mod forurening (læs: mennesker) og være en slags Jordens fælles reservat. Hvis man efter at have konsulteret sig samvittighed beslutter sig for at ville besøge Antarktis kan man tage til Argentina, og fra Tierra del Fuego tage på en sejltur langs et stykke af kysten. En sådan tur (typisk ombord på et gammelt russisk skib)varer typisk et par uger og koster et par tusind dollars.

Anonym admin

Albatros (nej, jeg har intet med dem at gøre, men de er vist det eneste danske rejseselskab jeg har set der har ture til Antarktis) har en rejse. Jeg har ikke selv været der, men det lyder spændende. Du kan læse den spændende rejsebeskrivelse på denne side:
    http://www.albatros-travel.dk/rundrejser/polar/r-antark.htm
    Men det er en dyr omgang: cirka 50.000. En anden sjov side er http://www.sydpolen.dk/ som er hjemmeside for en dansk expedition til Sydpolen i år 2000.

Anonym skoleelev

Hej! er der nogen der ved noed ! godt om anarktis?!?!

kknus den trætte skoleelev

Anonym Troels Larsen

Der findes et svensk burau PolarQuest som har specaliseret sig i rejser til polarområderne både snord og syd.Adressen er www polarquest.se. Jeg var med dm på Antarktisk sidste år og det vasr en god tu
    Troels

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account