This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym K.Larsen

Hej alle sammen 🙂
    Jeg står og skal afsted til Thailand i november, hvor jeg skal arbejde som frivillig på Phuket i 3 måneder. Derefter skal jeg rejse rundt i yderligere 3 måneder.

Jeg vil gerne til Borneo, Cambodia, Vietnam og måske Malaysia.

Først vil jeg dog lige se lidt mere af Thailand, hvor jeg i hvert fald skal til Khao Sok og Ko Tao.

Så lyder mine spørgsmål:
    Hvilken rute skal jeg tage? Og giver det mening at købe flybilletter tur/retur til Bangkok, så jeg starter og slutter der? Og skal man købe alle flybilletter på forhånd eller kan man tage det som det kommer?

Jeg har aldrig backpacket før, så håber virkelig I kan hjælpe mig.

Mange hilsner, Karina

Anonym Cheesedudle

Thailand er nok det nemmeste sted at komme til og fra med fly.
    Jeg fløj fra Vietnam til Thailand for omkring $90, men det var bogstavelig talt to dage før afgang, så du kan helt klart finde nogle billigere nogle, hvis du er lidt bedre til at planlægge end jeg.
    Airasia.com har alle fly indbyrdes i Sydøstasien, så det ville jeg helt klart anbefale dig at vælge.

Du kan evt. flyve fra Thailand til Ho Chi Minh City og så rejse op nord på gennem Vietnam og så fra Hanoi kan du tage en bus til Laos eller Cambodia.

Så hvis du slutter af i Cambodia og gerne vil tilbage til Thailand, ville det være lidt billigere og en fordel, da du så slutter tættest på Thailand igen.

God rejse!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account