This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Schousen

Jeg skal på en 3mdr. lang tur til Thailand/Vietnam og leder derfor efter en rygsæk. Jeg har aldrig backpacket før, så har ingen anelse om hvad jeg skal kigge efter? Har I nogle gode råd/guide til køb af en rygsæk? Kan I anbefale en til billige penge?
    Hvilke sko skal man have med hvis man både skal rejse lidt rundt, og skal arbejde frivilligt? Er et par gode sandaler nok? Kan I evt. anbefale et par?
    Og mht. sovepose er det bedst at have en rigtig sovepose, eller er en god lagenpose nok i det varme klima?
    Håber på masser af gode svar!! På forhånd tak.

Anonym Magnus

https://www.backpackerplanet.dk/cafe/forum/index.asp?page=204&intForumID=23&intThreadID=35511

Lad soveposen blive hjemme. Hvis du vil have en lagenpose med, så vælg en tynd og let model. Silke fylder og vejer mindre en bomuld. På de fleste guest houses får du et lagen til at lægge over dig, dog ikke på de allerbilligste. Du kan sagtens rejse uden lagenpose.

Anonym Schousen

Okay. Jeg skal dog også være 4 uger på et dyreinternat hvor der godt nok er kost og logi medregnet, men kan jo ikke være sikker på at der er lagner der. Så jeg vil nok tage en lagenpose med 🙂
    Tusind tak.

Anonym Anne Marie

Jeg ville ikke vælge rygsæk efter hvilken der var billig, men efter hvilken der sad godt på min ryg! Som backpacker bruger man en del tid på at bære rundt på rygsækken…
    Jeg har fået rigtig god hjælp i friluftsbutikker og så valgt den, der sad bedst. Rygsækken har jeg nu brugt på utallige rejser de sidste 10 år, så jeg synes, at pengene har været givet rigtig godt ud.

Anonym Anonym

Helt enig med Anne Marie, du får hvad du betaler for.

I stedet for at købe en lagenpose med, så køb dig nogle sarong’er når du kommer derud. De kan både bruges på stranden og over dig om natten.
    Jeg har aldrig haft andet end sandaler med, står du og skal bruge sko til en jungle tur eller andet, så køb dem derude, de koster ingen ting.
    God tur.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account