hej , har hørt at rejsestrømper skulle være gode når man flyver langt , skulle være godt for blodomløb i benene ,er der andre som har gode erfaringer med disse ?
hej Claus , hehe ja man skal røre sig lidt ellers bliver det en lang tur kun at sidde 🙂 , men vil prøve dem alligevel , skal se om de gør en forskel fra de andre gange jeg har fløjet .
Grunden til, at dine ben hæver op, er at affaldsstofferne ophobes fordi du sidder stille så længe. Den såkaldte rejsestrømpe hjælper med at få gang i blodomløbet, men det er ikke nok. Bevægelse er den bedste metode til at undgå hævede ben. Så mit forslag var helt alvorligt ment.
hej , mine ben bliver nu ikke hævede men det er for at hjælpe lidt til for at undgå de hæver op , så derfor vil jeg prøve disse , ja det er godt med en tur på gangen i flyet samt få lidt væske . giver dig ret Claus .
hej Mich , ja det kan være hårdt hvis man ikke lige har fået benene strukket ud eller bevæget tilstrækkeligt .men rart at høre fra dig Mich at de har hjulpet på bentøjet , er selv spændt på at få dem afprøvet for første gang .