This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

De hjælper til en vis grad, men det er lige så vigtigt at du får bevæget ben og fødder. Gå rundt, vip med fødderne osv. Ellers får du elefantfødder.

mvh
    Claus

Anonym thaihenrik

hej , har hørt at rejsestrømper skulle være gode når man flyver langt , skulle være godt for blodomløb i benene ,er der andre som har gode erfaringer med disse ?

Anonym thaihenrik

hej Claus , hehe ja man skal røre sig lidt ellers bliver det en lang tur kun at sidde 🙂 , men vil prøve dem alligevel , skal se om de gør en forskel fra de andre gange jeg har fløjet .

mvh.Henrik

Anonym Claus

Grunden til, at dine ben hæver op, er at affaldsstofferne ophobes fordi du sidder stille så længe. Den såkaldte rejsestrømpe hjælper med at få gang i blodomløbet, men det er ikke nok. Bevægelse er den bedste metode til at undgå hævede ben. Så mit forslag var helt alvorligt ment.

mvh
    Claus

Anonym thaihenrik

hej , mine ben bliver nu ikke hævede men det er for at hjælpe lidt til for at undgå de hæver op , så derfor vil jeg prøve disse , ja det er godt med en tur på gangen i flyet samt få lidt væske . giver dig ret Claus .

mvh.Henrik

Anonym thaihenrik

hej Mich , ja det kan være hårdt hvis man ikke lige har fået benene strukket ud eller bevæget tilstrækkeligt .men rart at høre fra dig Mich at de har hjulpet på bentøjet , er selv spændt på at få dem afprøvet for første gang .

tak for din input her .

mvh.Henrik

Anonym mich

Støttestrømper har gjort en kæmpe forskel for mig når jeg flyver. Jeg har meget tendens til hævede ben

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account