This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym klaus

prøv at spørge på same same på ko pha-ngan søren må kunne forælle dig det men der kan regne i juni.

Anonym Vibeke1987

Jeg ville lige hoere, om der er nogen, der ved, om der gaar ture til Ang Thong Marine National Park fra Ko Pha-Ngan eller Ko Tao, eller om det kun er fra Ko Samui? Skal lige vide, om det er noedvendigt at tage til Ko Samui 🙂

Derudover vil jeg spoerge, om der er nogen, der har erfaring med at rejse i Nordthailand i juni? Jeg vil bl.a. gerne trekke deroppe og evt. proeve rafting, men jeg ved ikke, om regntiden oedelaegger det. Hvordan er vejret naer Chaing Mai, Mae Hong Son og Chiang Rai i juni?

Tak for hjaelpen 🙂

Anonym Sandager

Aner ikke om du skal forbi Koh Samui. Men bemærk at Koh Samui, muligvis også Koh Phangan, har særligt “ø-klima.” Det kan sagtens være kedeligt med regn og blæst på Samui mens det er strålende solskin på fastlandet. og omvendt. ved fra familie at det bedste vejr de har oplevet på Samui er august/september, og bestemt ikke i januar/februar. Det er dog aldrig koldt.
    hvis det ikke regner i Mae Hong Son på det tidspunkt er der usandsynligt varmt. Der er bare skønt og kan varmt anbefales, også selvom der er varmt.

Anonym Jesper Jensen

Koh Samui er den mest udviklede og mest turistede ø af de 3 – Der er ikke nogen bestemt grund til at besøge den efter min mening.

Hvis du er til dykning eller snkorkling er Koh Tao det rigtige valg. Her er masser er dykkercentre og dykning er i fokus på øen.

Kommer du ikke efter dykning er en af de andre øer en god idé.

Man kan dykke hele året rundt – dog ikke i november og december. Hvis man er heldig kan man møde hvalhajer ved Koh Tao.

Det bedste dykkersted i Thailand er Richelieu og Surin øerne – som stadig er meget ukendt. Desværre kan der kun dykkes her mellem december og april.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account