This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Asa88

Hej!
    Vi er to piger på 20 år, som rejser til Thailand først i november, og videre til Australien nogle uger efter. Nogen af jer, som har nogle forslag til nogle gode steder at rejse hen specielt i Thailand, og måske også steder i ikke vil anbefale? Vi har tænkt på bl.a. Ko Yao, nogen som har været der? 🙂

Asa & Eydna

Anonym Anonym

Hej hej
    Jeg har kun rejst fra Bangkok og nedefter dvs. vi tog en gang ø hopping. Men jeg har hørt at området nord på ved Chiang Mai er fantantastisk.
    Af øer kan jeg anbefale:
    Ko Samui-Chaweng Beach-meget smuk strand men meget familie agtigt. ikke så meget fest, men fin shopping.
    Ko PhaNgan-fed fest ø-sørg for at ramme et Full Moon party-vi boede på Yougurt homes-hyggeligt sted i bunden af Hat Rin Nai-hvor Full Moon party holdes. Hytterne ligger nærmest i en gård og man har egen lille terresse.
    Ko Tao-dykker ø men der er gang i den om aftenen og super fedt at snorkle. Her er det Hat Sai Ri barerne ligger på.
    Ko Phi Phi-både familier men også fest hvis man har lyst-her er hovedstranden Ao Ton Sai/Ao Lo Dalam-det er et must hvis man vil se ‘The Beach’ som ligger på Ko Phi Phi Le.
    Ellers kan jeg anbefale Khao Lak-lidt kedelig by, men derfra kan man tage til Similian Øerne, som efter min mening er det smukkeste sted ever!
    Ellers ved Krabi ligger Ao Nang-en hyggelig strand by, ikke så festlig, men man kan tage en båd til Railay hvor man kan gå gennem grotter til stranden Sa Phra Nang-en utrolig flot strand som nærmest er dækket af grotter.
    Lonely Planet: Thailands Islands and Beaches er en god guide.
    Derudover kan jeg anbefale at besøge Tiger templet, som man kan besøge fra Bangkok-man kan røre ved tigre og få taget billeder med dem-fantastisk oplevelse.
    Håber i får en fantastisk tur!! Har lyst til at tage hele turen en gang til 🙂
    Hilsen Charlotte

Anonym Anonym

Jeg kan kun være enig med alle de fine øer der er blevet nævnt, så kan jeg anbefale chiang mai, hvor i skal tage på en MAX 3 dags trekking ( det ret hårdt) i kan riverrafte og tage på elefantsafari, og flight of the gibbon alt dette kan i læse om på http://www.travelhub.com samtidig er der rigtig rigtig billige steder at bo, fra 9kr pr dag den smukkeste natur!
    Bangkok skal i ikke bruge mere end et par dage på der er self nogle ting man skal se templer mm og som skrevet tigertemplet kan abefale en middag/rundtur i sky tower bangkok http://www.bangkokprivatetour.com/index_files/DinSky.htm en oplevelse lidt ud over det sædvanlige..

ved ikke hvor i havde i tankerne at tage hen i Australien, men tager i den traditionelle rejse op af kysten skal i self bruge nogle dage i sydney evt tage in til alice springs det er dyrt men det hele værd! byron bay, kan i dykke/snorkle sufers paradis skal i self lærer og surfe, fraiser island, whitesunday islands og cairns mm

håber i får glæde af svarene

Anonym ThomasG

Rejser p.t. i Nordthailand hvor jeg rejser som backpacker. Jeg kan li’ at trekker, whitewaterrafter m.v. Maaske kan vi moedes? Hvor er I nu?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account