Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3530727 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Asa88

Hej!
      Vi er to piger på 20 år, som rejser til Thailand først i november, og videre til Australien nogle uger efter. Nogen af jer, som har nogle forslag til nogle gode steder at rejse hen specielt i Thailand, og måske også steder i ikke vil anbefale? Vi har tænkt på bl.a. Ko Yao, nogen som har været der? 🙂

Asa & Eydna

Anonym

Hej hej
        Jeg har kun rejst fra Bangkok og nedefter dvs. vi tog en gang ø hopping. Men jeg har hørt at området nord på ved Chiang Mai er fantantastisk.
        Af øer kan jeg anbefale:
        Ko Samui-Chaweng Beach-meget smuk strand men meget familie agtigt. ikke så meget fest, men fin shopping.
        Ko PhaNgan-fed fest ø-sørg for at ramme et Full Moon party-vi boede på Yougurt homes-hyggeligt sted i bunden af Hat Rin Nai-hvor Full Moon party holdes. Hytterne ligger nærmest i en gård og man har egen lille terresse.
        Ko Tao-dykker ø men der er gang i den om aftenen og super fedt at snorkle. Her er det Hat Sai Ri barerne ligger på.
        Ko Phi Phi-både familier men også fest hvis man har lyst-her er hovedstranden Ao Ton Sai/Ao Lo Dalam-det er et must hvis man vil se ‘The Beach’ som ligger på Ko Phi Phi Le.
        Ellers kan jeg anbefale Khao Lak-lidt kedelig by, men derfra kan man tage til Similian Øerne, som efter min mening er det smukkeste sted ever!
        Ellers ved Krabi ligger Ao Nang-en hyggelig strand by, ikke så festlig, men man kan tage en båd til Railay hvor man kan gå gennem grotter til stranden Sa Phra Nang-en utrolig flot strand som nærmest er dækket af grotter.
        Lonely Planet: Thailands Islands and Beaches er en god guide.
        Derudover kan jeg anbefale at besøge Tiger templet, som man kan besøge fra Bangkok-man kan røre ved tigre og få taget billeder med dem-fantastisk oplevelse.
        Håber i får en fantastisk tur!! Har lyst til at tage hele turen en gang til 🙂
        Hilsen Charlotte

Anonym

Jeg kan kun være enig med alle de fine øer der er blevet nævnt, så kan jeg anbefale chiang mai, hvor i skal tage på en MAX 3 dags trekking ( det ret hårdt) i kan riverrafte og tage på elefantsafari, og flight of the gibbon alt dette kan i læse om på http://www.travelhub.com samtidig er der rigtig rigtig billige steder at bo, fra 9kr pr dag den smukkeste natur!
          Bangkok skal i ikke bruge mere end et par dage på der er self nogle ting man skal se templer mm og som skrevet tigertemplet kan abefale en middag/rundtur i sky tower bangkok http://www.bangkokprivatetour.com/index_files/DinSky.htm en oplevelse lidt ud over det sædvanlige..

ved ikke hvor i havde i tankerne at tage hen i Australien, men tager i den traditionelle rejse op af kysten skal i self bruge nogle dage i sydney evt tage in til alice springs det er dyrt men det hele værd! byron bay, kan i dykke/snorkle sufers paradis skal i self lærer og surfe, fraiser island, whitesunday islands og cairns mm

håber i får glæde af svarene

ThomasG

Rejser p.t. i Nordthailand hvor jeg rejser som backpacker. Jeg kan li’ at trekker, whitewaterrafter m.v. Maaske kan vi moedes? Hvor er I nu?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account