This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Steffen

Hej,

Jeg har besluttet mig for at tage til Asien i 5-7 måneder fra oktober. Men som mange andre, har jeg svært ved rute planlægningen. Jeg regner med at flyve til Bangkok og bruge nogle dage der. Efter 5-7 måneder flyver jeg videre til mellem-/Sydamerika, hvor jeg også bruger 5-7 måneder.

Jeg vil gerne opleve følgende i prioriteret rækkefølge:

– Thailand (især Nord Thailand)
    – Vietnam
    – Malaysia
    – Borneo
    – Laos
    – Cambodia
    – Filippinerne

Jeg behøver ikke at besøge alle stederne, og hvis der er andre forslag, er jeg meget lydhør. Budgettet er tkr. 100-150 for asien.

Jeg håber I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Steffen

Anonym Tine

Du kunne jo tage den klassiske Thailand – Laos – Vietnam – Cambodia og flyve fra Cambodia til Malaysia med Air Asia og derfra tage til Borneo og evt til Filippinerne 🙂 Det burde godt kunne lade sig gøre på 5-7 måneder 🙂

Anonym Mads & Camilla

Hej Steffen

Super fedt at du skal ud og rejse i længere tid! Som Tine skriver, er den klassiske rute et godt bud, når man skal rejse rundt i Sydøstasien. Den kommer hele vejen rundt!

Endnu mere fedt at du rejser videre til Mellem- og Sydamerika senere på turen. Det er blevet til vores favorit rejsedestination og kan klart anbefales! Hvis du har nogle spørgsmål til den del af turen, når du nærmer dig tidspunktet du skal dertil, så kan du endelig bare spørge. Vi har rejst fra Mexico ned gennem landende til Panama og så har vi været i Argentina, Chile og Brasilien i Sydamerika 🙂

Rigtig god tur!

Mads & Camilla – http://www.backpackerne.dk/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account