This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KatrineOgDaniel

Hej.
    Er der nogle der kender Nogle Ting man bare skal opleve når man rejser jorden rundt?
    Min kæreste og jeg står og skal rejse jorden rundt næste år, fra novenmber af, og vi har ikke helt fundet ud af hvad vi skal se, så håber i kan hjælpe?

Anonym Anonym

Spørgsmålet er jo stort set umuligt og besvare, når I ikke i det mindste skriver jeres flyveplan. En jordomrejse er jo et vidt begreb

Anonym Anonym

Vi har tænkt Australien, New Zealand, nogler øer USA og muligvis Thailand.
    Vi har ikk booket flyvningerne endnu.
    Så derfor har ikk har skrevet .
    Har du rejst jorden rundt?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Har ikke selv rejset jorden rundt men har brugt ti år af mit liv på at back packe rundt i verden og skal i rejse jorden rundt kan jeg anbefalde at i rejser i nepal, Indien, og östen,rundt om Australien,et par steder i Syd Amerika,med et stop i USA, kontakt kilroy eller jysk,da de har alle svar til en jordomrejse,og muligvis er der nogen fordarag,når i så har snakket med dem, er det jo op til jer om i ville köbe rejsen af dem, eller selv, göre det ,selv,med köb af flybilletter,og planelaegge jers rejse,synes i skulle finde ud af det naeste fordrag om jordomrejse er og tilmeld jer,så for i et stor indtryk af at rejse rundt i verden, når i så har bestemt jer, kan i jo skrive ind her på hjemmesiden, om gode råd og steder at se i verden,Alt lykke til ,lars

Anonym Anonym

Tusinde tak 😉

Anonym phylmus

Hej Katrina og Daniel….Jeg har selv rejste mange gang til Asien og vil håber at I beslutter jer at besøg Indien og Nepal……Nepal er natur skøn og der er mange ting at man kan prøver…..bl,a en tur til Everest Base Camp……( en fantastisk oplevelse dog lidt hård hvis man ikke er i form) det bjerge områder give mange muligheder for lang gå ture eller bestigning , Mennesker er meget gæstfri og behjælpelig og så er det billigt.Indien er kæmpe stor som I vide og kraver god tid hvis man vil se de mange særværdigheder der er…….men I kan skrive til mig og jeg vil hjælper dig mere hvid I vil…….
    Have en rigtig god Søndag……peace fra Phyllis ( Phylmus )

Anonym Anonym

Hej Phyllis.
    Tak for dit svar.
    Vil gå ind og læse lidt om det det ser spændene ud.
    Er der andre ting du vil anbefale at se hvis man tager til nepal eller indien?

Hilsen Katrine

Anonym phylmus

Hej Katrine , hvis I tag’ til Indien så må i besøg Agra og besøg en af verdens største grav steder ” Taj Mahal ” det er bedste at besøg stedet tidlig om morgen ved sol opgang eller om aften ved sol nedgang …….I nord Indien kan man besøg Darjeeling som er et dejligt natur skønt område……tea plantager……og så videre til Sikim…..her skal man have en ekstra permit men den er nemt at få fat i. Lonely Planet’s guide bog er også en god investering ( ca. 300 kr, ) men den dække de mest af Indien fra Nord til Syd.
    Nepal……Kathmandu ( hoved staten ) er et pragtful eksempel af Nepals historie igennem årene……
    Men I er i Asien skulle i også besøg Thailand og Vietnam…….men det kan vi snakke om lidt senere hvis I har lyst…….jeg rejser igen til Indien i Februar,,,,,til Bombay ……..Håb’ at høre fra jer igen ……rigtig god dag…….peace fra Phyllis

Anonym Hovgaard

Det er godt nok et svært spørgsmål! Der er ikke noget man SKAL se på en jordomrejse, man skal se det, man VIL se..! Det er jo netop hele ideen ved en jordomrejse.
    I skal finde ud af, hvilket lande som I gerne vil til.. Hvad vil I lave, se, gøre, osv – og hvilket lande kan tilbyde det? Vil I trekke er Nepal oplagt, vil I dykke er Thailand eller Australien oplagt, osv.. Hvad vil I med turen.
    Jeg var selv jorden rundt i 2004-2005.. Thailand, Malaysia, Singapore, Australien, New Zealand, Fiji og USA.. Hvor vi sluttede med et brag af et nytår i New York.
    Kilroy har bl.a jorden rundt billetter, hvor I måske kunne finde inspiration.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Når i starter jers rejse,så kan i ikke nå at se det hele da i rejser jorden rundt, og ikke har tiden,når man back packer i laenger tid gaelder det om at vaere aktiv i nogen uger og tag den med ro i nogen uger ellers går man total kold, da det er hård at rejse med bus og tog hele tiden t,rejser i nu til nepal trekker Anapurna trek som tag mellem 15 og 21 dage og vider til nord indien or dajllingen eller dhamsala hvor dali lama holder til, her kan i jo hygger jer ,med noget yoga og nyde flotte himalaya, men husk at holde nogen gode pause fra at rejse, langt de fleste der skal rejse et år kommer hjem för tid, fordi de går kolde,da back packer liver kan vaere hård arbejde i laenger tid.men det er jo også meningen da i for en oplevelse for livet i aldrig glemmer,lars

Anonym Anonym

Okay.
    Tusinde tak for dit svar 😉

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account