This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

hej piger.
    Lake toba, bagus bay godt sted at bo lake toba er et fedt sted tjek det ud.
    Lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

tjek.
    Buki lawang,var der for år tilbage og rejset med to veninder som arbejde frivillige med det i söger.
    lars, fedt sted,men efterhånden nogen år siden jeg var der sidste.lars

Anonym -Tine-

Kaere Alle

Vi er to piger, der om to uger skal til Sumatra. Vi var for en maaned siden i Thailand og var i Ban Chang elefantpark, i naerheden af Chang Mai. Vi var helt vilde med det. Her kom man virkelig taet paa elefanterne og fik lov til at fodre dem og bade dem. Saa fantastisk! Vores spoergsmaal er nu. Er der et sted paa Sumatra, hvor man kan vaere frivillig og arbejde med orangutanger eller aber? Vi har hoert om ecotours i forskellige nationalparker, hvor der er mulighed for at bo i junglen, men er ikke rigtig stoedt paa steder, hvor det er muligt at faa lidt mere “hands on” arbejde med dyr?
    Haaber nogen kan hjaelpe!

Mange hilsner Alex og Tine

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Når i tag til buki lawnang er det et paradis for det i söger, tjek det på google,i skal rejse med båd fra penang malayisa til medan, sumarta,hvis jeg jer ville jeg tag fra medan til lake toba bo bagus bay, rejs derefter op til buki lawanng, er sikker på at i kan arbejde med det i söger, men husk det er mange år siden jeg var der sidst,men ved det er der endnu,så afsted med jer, idag for man kun en måndes visum,se om i kan få to månder sumarta er super fedt, medan er en store by, så hurtig ind og hurtig ud, kan dog anbefalde efter 4 timer med båd at overnatte og rejse dagen efter,Alt lykke til piger

Anonym Tine

Det lyder godt Lars. Kan du sige mere info om, hvor det praecis var de arbejdede som frivillige. Altsaa hvad hed stedet eller organisationen? Mvh Tine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account