This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marie22

HEJ alle 🙂

Jeg er 18 år og vil meget gerne se Cambodia, Thailand, Laos og Vietnam efter jul.
    Hvis du vil med på en cirka 2 mnd.s tur til Østasien (hvis du har andre foreslag end de nævnte lande er jeg helt åben). Bare du også er en kvinde, så vil jeg glæde mig meget til at høre fra dig 🙂

Mange varme hilsner,
    Marie

Anonym Pernille E. Hjortshøj

Hej Marie (:

Jeg er 19 år og blev student i sommer.
    Jeg vil også rigtig gerne ud og rejse til foråret og omkring 2, måske 3, måneder frem.
    Jeg vil super gerne til Asien; Thailand, Cambodja, Indien og andet i Asien, så er klart også med på Vietnam og Laos.

Lyder det, jeg, som noget for dig, så må du endelig skrive ?

Mvh. Pernille

Anonym Anonym

Hvor skønt med så hurtigt svar 🙂 !
    Det lyder præcis som det jeg har lyst til !
    Hvad for nogle måneder tænker du mere præcist på ?

Anonym Anonym

Samme her !
    Jeg har måske planer om at bruge en månede i Nord Thailand på at arbejde frivilligt for at organisation som tager sig og ”refugees” fra Burma. Ellers vil jeg gerne lidt rundt, især Cambodia, derefter Laos, og Vietnam hvis der bliver tid til det 🙂 hvilket der forhåbenligt gør. Især Norden tiltaler mig meget !
    Jeg har været i Indien en gang, og var ikke så vild med det. Men var kun i tre forskellige byer (det var en weekend), som er kendt for ikke at være særlig tiltrækkende.. så er med på at give det en chance til ! 🙂 Men da det er længere væk fra de andre lande, bliver det nok lidt svært at nå, tænker jeg.
    Hvad med dig ?
    Må jeg forresten adde dig på facebook ?

Selvfølgelig må du rigtig gerne finde mig på facebook (:

Altså jeg har også rigtig gerne ville finde noget frivilligt arbejde, jeg har bare haft utrolig svært ved at finde noget, som var til at betale…
    Jeg har aldrig været i Asien, og Indien er ikke just et must for mig, jeg vil langt hellere til Thailanf, Cambodja og Vietnam, og nyde at opleve dem, end jeg vil rejse kæmpe langt “bare” for at komme til Indien (:

Selvfølgelig svarer jeg hurtigt, når jeg kan 😉
    Altså jeg vil gerne tidligt afsted i det nye år, så i januar eller februar (:
    Hvad med dig ?

Anonym Caroline_suhr

Hej Begge to..

jeg har skrevet lidt med dig Pernille.. men ville da også lige besvare denne tråd ..:)

hvis der er nogen af jer der er friske på at rejse ud i starten af januar kunne det vare total fedt at rejse sammen fra DK. jeg synes nemlig det er lidt skræmmende at skulle flyve helt alene og lande i et meget fremmed land så det kunne da være fedt hvis der var nogle der skulle med det samme fly..:)

jeg renger med at skulle fra KBH d 4 januar til Bangkok og i hvert fald lige have de første overnatninger der..:)

Til Marie 🙂
    Du kan finde mig på facebook som Pernille Elisabeth Hjortshøj, og min mail er pernillehjortshøj@hotmail.com

Anonym Caroline_suhr

Hej igen..:)

det er hlet i orden Marie..:)

hvor lyder det bare fantastisk at du vil med til Bangkok i starten af januar.. jeg flyver som sagt d 4 januar fra KBH til Bangkok og synes det kunne være rigtig hyggeligt at have lidt selskab på den lange rejse…:)
    jeg har lidt snak med en anden pige her fra backpackerplanet om at tage lidt til Vietnam i starten af januar men ellers har jeg ikke så mange planer så synes det kunne være rigtig fint at holde kontakt gennem facebook m.m. så vi kunne følge lidt med i hinandens rejsefærd og se om vores veje pludselig krydser ..:) Marie jeg har svært ved at finde dig på Facebook.? hvis du kan finde mig må du meget gerne det (Caroline suhr – der står muligvis holstebro gymnasium under mit navn)

Anonym Anonym

Hej begge ! 😉
    Undskyld jeg har været så langsom til at svare !! Har haft virkelig travlt !
    Jeg vil rigtig gerne tage flyet sammen med hvem end der gerne vil med til Bkk d. 5 Januar eller sådan noget. Jeg skal nemlig (højst sandsynligt) arbejde frivilligt i Chiang Mai (Nord Thailand) fra d. 6 Januar til den 12. Februar.
    Pernille, du siger at du også gerne vil arbejde frivilligt men har haft svært ved at finde noget. Jeg har kun søgt i Chiang Mai, men der er der mange muligheder – jeg kan sige at min top to blev noget der hedder Art Relief (3 uger) og Friends For Asia_Orphanage Program (2 uger). Så det er nok det det bliver, men ellers er der rigtig mange spændene muligheder.. Det er bare ret dyrt :/
    Ellers: er du (I?) stadig frisk på en tur til Laos, Cambodia og måske Vietnam fra midt-Februar til hvor-lang-tid-det-nu-end-tager ? 🙂
    kh
    Ps. Har addet dig, Pernille, på facebook. Caroline: hvis du har lyst er du velkommen til at adde mig (Marie Dupont)

Anonym Pernille E. Hjortsgøj

Helt i orden (:
    – jeg har skrevet til dig på facebook også Marie 😉

Jeg vil rigtig gerne arbejde frivilligt ja, hvordan er du kommet i kontakt med det sted, du skal arbejde?
    Jeg er SÅ frisk påLaos, Cambodia og Vietnam, det er lige de lande jeg rigtig gerne vil se, og vil stadig rigtig gerne følges, hvis vi kan finde ud af noget der, måske? For jeg vil rigtig gerne have en at dele oplevelserne med, så det kunne være lækkert, hvis vi kunne finde ud af noget (:

Hvis jeg finder ud af noget med et sted at være, muligvis frivilligt arbejde eller en at rejse med, i starten af januar, så er jeg også frisk på at rejse d.4 (:

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account