This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marie22

HEJ alle 🙂

Jeg er 18 år og vil meget gerne se Cambodia, Thailand, Laos og Vietnam efter jul.
    Hvis du vil med på en cirka 2 mnd.s tur til Østasien (hvis du har andre foreslag end de nævnte lande er jeg helt åben). Bare du også er en kvinde, så vil jeg glæde mig meget til at høre fra dig 🙂

Mange varme hilsner,
    Marie

Anonym Pernille E. Hjortshøj

Hej Marie (:

Jeg er 19 år og blev student i sommer.
    Jeg vil også rigtig gerne ud og rejse til foråret og omkring 2, måske 3, måneder frem.
    Jeg vil super gerne til Asien; Thailand, Cambodja, Indien og andet i Asien, så er klart også med på Vietnam og Laos.

Lyder det, jeg, som noget for dig, så må du endelig skrive ?

Mvh. Pernille

Anonym Anonym

Hvor skønt med så hurtigt svar 🙂 !
    Det lyder præcis som det jeg har lyst til !
    Hvad for nogle måneder tænker du mere præcist på ?

Anonym Anonym

Samme her !
    Jeg har måske planer om at bruge en månede i Nord Thailand på at arbejde frivilligt for at organisation som tager sig og ”refugees” fra Burma. Ellers vil jeg gerne lidt rundt, især Cambodia, derefter Laos, og Vietnam hvis der bliver tid til det 🙂 hvilket der forhåbenligt gør. Især Norden tiltaler mig meget !
    Jeg har været i Indien en gang, og var ikke så vild med det. Men var kun i tre forskellige byer (det var en weekend), som er kendt for ikke at være særlig tiltrækkende.. så er med på at give det en chance til ! 🙂 Men da det er længere væk fra de andre lande, bliver det nok lidt svært at nå, tænker jeg.
    Hvad med dig ?
    Må jeg forresten adde dig på facebook ?

Selvfølgelig må du rigtig gerne finde mig på facebook (:

Altså jeg har også rigtig gerne ville finde noget frivilligt arbejde, jeg har bare haft utrolig svært ved at finde noget, som var til at betale…