This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ThomasRiis

Jeg skal snart afsted på en tur til henholdsvis sydøstastien, NZ, Peru og Brasilien.
    Jeg har fundet disse 2 rygsække, og vil meget gerne hører om nogle har erfaringer, eller kan hjælpe mig med at vælge:

http://www.billigcamping.dk/shop/easycamp-rygsaek-summit-11218p.html

eller

http://www.stadium.dk/sport/friluftsliv-rejser/rygsakke/110885/everest-cl-softpac-60l-f10

Anonym Thaysen

Hej

Har selv købt min rygsæk i Stadium og af mærket Everest, den har været i sydamerika og Asien flere gange, og har været super go! Slidstærk, gode lommer, så den kan jeg i hvertfald godt anbefale!

Vh
    Henrik

Anonym Anonym

På den easycamp taske fra billigcamping, er der indbygget regnslag i tasken, er det noget man får brug for. ellers tak for svare 🙂

Anonym Anonym

På den easycamp taske fra billigcamping, er der indbygget regnslag i tasken, er det noget man får brug for. ellers tak for svare 🙂

Anonym Thaysen

Skal du afsted i regntiden kan det da være meget rart med regnslag, mange bruger dem også for at undgå at ens taske bliver alt for beskidt når de eks blir smidt i bussernes lastrum..
    Personlig har jeg aldrig brugt dem, og kommer heller ikke til det… Men det er vist individuelt fra person til person..
    Regnslag til tasker kan købes mange steder til meget små penge i asien, så køber du en uden kan du altid købe et regnslag senere såfrem du for brug for det..

Anonym SorenJensen84

Jeg er pt. igang med en lignende tur, bare i Asien, og jeg har 1 raad som jeg gerne vil give videre. Koeb en rygsaek der kan tilgaas fra fronten, altsaa aabnes som en slags kuffert. Jeg koebte en Haglofts, og ja, den var noget dyrere, men hvor ville jeg bare ikke undvaere at have den nu.

Det goer bare tingene saa meget lettere, at mjan ikke skal rode efter ting fra toppen eller bunden.. Det er i hvert fald min erfaring.

Anonym Heidi

Min kæreste købte en Osprey her i først på året, det er virkelig en FED rygsæk. Hvis man skal gå meget, er det bare vigtigt at den sidder ordentligt og er behagelig at have på.

Han fandt en forholdsvis stor en til omkring 1500 på en tysk hjemmeside. Den kan også åbnes som en alm. kuffert. Og så var der en ekstra lille rygsæk (til fx. håndbagage) med, som kunne monteres på den, det var super smart.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account