Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned siden af bills.

• Forfatter
     simka
    Deltager

Hej allihopa. Jag vill lyfta en fråga kring hur reklam planeras när verksamheten sträcker sig över flera orter. I vårt fall handlar det om Örebro Nässjö och Jönköping. Mycket görs löpande men det saknas ibland en tydlig linje. Det är svårt att se hur olika insatser hänger ihop. Ofta uppstår osäkerhet kring prioriteringar. Uppföljningen känns inte alltid tillräckligt tydlig. Jag tror fler företag befinner sig i samma situation. Hur har ni arbetat med detta?

kosia
      Deltager

Hej där. Jag kände igen det du beskriver eftersom vi hade samma utmaningar. För oss blev det viktigt att arbeta mer strukturerat med reklam och kommunikation. Genom Reklambyrå i Örebro, Nässjö & Jönköping fick jag en tydligare bild av hur reklaminsatser kan planeras långsiktigt. Det skapade bättre samspel mellan olika aktiviteter. Jag upplevde att budgetdiskussioner blev lugnare. Uppföljningen blev också mer konsekvent. Arbetet kändes stabilare över tid.

bills
        Deltager

När reklam bedrivs i flera städer blir planering extra viktig. Utan tydlig struktur ökar risken för osäkerhet. Många företag underskattar detta steg. Samordning kan ge bättre överblick. Det gör även besluten mer genomtänkta. På sikt skapas en tryggare arbetsprocess. Och resultaten blir lättare att följa.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account