This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louisa83

Du behøver altså ikke være i så god tid, jeg bestilte min billet et par måneder før og fik en for omkring 5500 kr.

Jeg skal afsted igen i midten af feb, og har ikke bestilt billet i nu, men har været inde og kikke og kan få en til ca 5000- 5500kr. så du skal nok finde noget, men vent til de har lagt billeter ud til hele din rejse.

Og god rejse

Anonym Neobeo

Der er bare ret mange penge at spare. De har nogle steder returbilletter for 3800 kroner

Anonym Louisa83

En billet til den pris normalt kun nogle bestemte dage og der er meget få af dem.

men du kan jo være heldig.

Anonym DanielJohansen

Det er ikke nødvendigvis billigst at booke billetter lang tid i forvejen. Selskaberne gør brug af revenue management for at optimere deres profit, hvilket groft sagt vil sige at priser bl.a. justeres efter forventet efterspørgsel. Jeg bestilte en returbillet til Bangkok sidste år for 3.300 kr med Turkish Airlines en-to måneder før afgang.

Med alle premium selskaber er det som udgangspunkt billigst at købe en returbillet og en one-way kan sjældent erhverves for mindre end 60-65% af prisen for en returbillet. Low-cost carriers har ofte en anden prissammensætning der gør at to one-way billetter koster det samme som en retur, betinget af efterspørgsel m.fl. Hold eventuelt øje med Norwegian som senere på året åbner ruter til Sydøstasien. One-way priserne bliver antageligvis særdeles konkurrencedygtige.

Held og lykke med din rejse!

Anonym neobeo

Hej med jer. Jeg skal til Asien og rejse rundt i 4 måneder i november. Jeg er meget i tvivl om, hvad der er smartest at gøre med mine returbilletter fra Bangkok. De skal jo gerne bestilles i god tid (cirka juli), men flyselskaberne har jo ikke lagt billetter op til hjemrejsen. Derfor kan man sådan set kun købe enkeltbillet til Bangkok og så købe hjemrejsen senere. Det er dog dyrere end at købe en returbillet. Hvis man venter til oktober, så man kan få hjemrejsen med på billetten, er det umuligt at finde noget til under 6500.
    Er der nogen, der har råd til, hvad man skal gøre? Hvornår ville I bestille og ville i bestille ud- og hjemrejsen hver for sig?

Anonym Caroline

Okay det her blev skrevet meget hurtigt, det kan jeg godt læse.
    Problem: Returbillet til hjemrejse fra Bangkok kan ikke bestilles, når billetten TIL Bangkok skal bestilles omkring juli. Hvad gør man så?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Når vi snakker november månde og hjem til Danmark i marts ville jeg holde et godt öje med dine flybilletter,der kommer helt sikker nogen billetter der ligger på 4000 kr og op efter så du skal holde öje med dem,ville tro du kan tilmelde dig til momnod,super saver,via din smart phone,så når de kommer med ders tilbud og de kommer,så modtager du en besked på billige billetter.
    tjek ud om det er mulig,fordelen ved köb af billetter i god tid,så ved du at din billet er betalt ingen vej unden om,så er der en udgift minder,så gaelder det om at få spare sammen til jers rejse,man kan godt finde Enkelt billetter,star tours har rejser til Thailand nogen gange er prisen nede på en uges ferie på mellem 4000 og 5000 tusind for en uge,finder man en til 4000 kr med en uges ophold,tag man den uge med ophold,og siger til rejse guiden at man ikke tag med hjem igen,den har jeg brugt nogen gange,når i så skal hjem ,kan i flyve til England altid billige billetter fra Bangkok til England,fra England hjem med rayn air ,hvis i ikke kan finde en billige billet til DK,tjek star tours hjemme side med billetter,lars

Anonym Bo

Afvent køb og prøv hos Norwegian airlines, de starter rute til sommer

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account