This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym McBeef

Hej,

Om ca. 3 måneder skal jeg en tur til de tre lande, som jeg har hørt skulle være fantastiske at rejse i. Jeg påtænker at købe en billlet tur/retur til Bangkok og har ca. 6 måneder at rejse i.

Jeg ved at der er krav til at man har en returbillet/billet ud af landet når man skal rejse ind i Thailand, men er det godt nok at have en til et halvt år frem i tiden? Jeg kommer ind på et turistvisum (30 dage) og vil måske lave et visa jump over landegrænsen for at få 15 dage mere. Efter de ca. 45 dage tager jeg flyet til Vietnam.

Er der også krav om returbilletter/billet ud af landet i Vietnam og Filippinerne?

Pft. for svar. Mvh Michael

Anonym Claus

Bare du har en billet ud af landet, så tror jeg ikke, at du får problemer med de thailanske myndigheder. Under forudsætning at du selvfølgelig ikke overskrider længden af dage, du må være i Thailand. Det er ikke engang sikkert at du får lov til at vise din returbillet.

Vietnam og Filippinerne behøver du jo ikke vise nogen ting, Vietnam får du jo 15 dage og Filippinerne 21. Vietnam kan du jo søge om ekstra tid på ambassaden i Bangkok. Da jeg fik det lavet, skulle jeg ikke vise billet, men det har jeg hørt om andre, der skulle.

Filippinerne skal du helt sikkert vise returbillet, når du skal have visum forlænget, men det koster heller ikke mange ører. Airasia flyver jo fra Clark lufthavn lidt syd for Manilla.

Det kan iøvrigt ikke betale sig at få lavet forlænget visum før det næsten er udløbet. Før er de filippinske myndigheder ikke villige til at forlænge stemplet.

mvh
    Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account