This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line

Hej.
    Jeg skal ud og rejse i 4 måneder og fik derfor en backpack. Det er en osprey Ariel 65 liters ( er 162 høj ), jeg prøvede den igen her den anden dag og følte at “ryggen” på backpacker er alt for lang, den går op over nakken og føles bare ikke rigtigt.
    Tænker om den måske bør være midre? Kan bare ikke lide følelsen af den sidder så højt, men tænker det måske også bare er designet på den der gør den sidder sådan.
    Hvad ville i anbefale af liter?
    – Line

Anonym Josephine

Hej Line,

Jeg har den samme backpack(65L) i en str S (de fås i forskellige størrelser) og jeg er 167cm. Jeg synes også at min sad højt i starten, men man kan indstille ryggen på den, så den kommer til at passe og ellers er det bare med at pakke den rigtigt. Du har ret i, at det er en stor backpack, man kunne sagtens nøjes med noget der var mindre – jeg synes at fordelen er, at man ikke behøver at fylde den, og så kan den man stramme den ind med stropperne, hvilket får den til at føles meget mindre – og hvis du så får brug for den ekstra plads i løbet din rejse, så har du den jo til rådighed 🙂

God tur!

– Josephine

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account