This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym fairy

Hej er der nogle der kan hjælpe ? vi mangler et sted at bo i rio (gerne santa teressa,2 per )vi ankommer i rio d.7 feb det må ikke være for dyrt.. hvis i kender nogen el evt.har et sted man kan leje? k.lea

Anonym Tim

Hej Lea.

Jeg skal også til Rio under karnevallet. Tager til Brasilien d. 15. jan. med en kammerat og så til Rio d. 2.-10. feb. Det er faktisk umuligt at finde ngt billigt under karnevallet da de alle steder tar 2-3x normal pris!!
    Min kammerat og jeg mødes med 2 piger i Rio hvor vi skal bo på Copinha Albergue i Copacabana. Vi giver ca. 150 pr. nat under karnevallet og ellers 75 kr pr nat inkl morgenmad. Prøv evt. at søg på hostelworld.com. Ellers er Copinha’s email: copinha@antares.com.br. Håber du kan bruge det. Mvh Tim

Maurice

De billigste hostels ligger vist i bydelen Catete. Kan ikke huske hvad mit hotel hed. Det er selvfølgelig ikke i hjertet af Rio, men det er nemt at komme til copacabana med metro eller bus

Anonym jess@argentinatur.dk

Jeg har været til karneval de sidste 2 år i Brasilien, du skal booke i forvejen, de fleste hotellet tager flere gange prisen og kræver oveni at du bliver og betaler for hele karnevalsperioden.

Anonym tln

Hej fairy

jeg vil lige gøre dig opmærksom på at vi har fået en sektion hvor man kan bestille hostels.
    Hvis du går ind under “Køb Rejser” så kan du nu finde punket “Overnatning”, her kan du finde mange billige hostels i Rio, bla. kan du få en overnatning på et hostel der hedder King Albergue for 63,33 kr.
    Men skynd jer for der er mange der skal til Rio i den periode og de billigeste ryger som oftes først.

Anonym Anonym

hej og tak for svarene til jer alle …jeg har fundet et sted der hedder bela vista der ligger i santa teresa er der nogen der kender det? ha det godt hilsen lea

Anonym Anonym

og forresten god jul og nytår k.lea

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account