This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielDKK

Hej vil høre om der er nogle der har nogle gode tips til Brasilien/rio de janeiro ang køb hostels sikkerhed steder og lign ..

Rejser der tilca den 25 november til slut december:)

Daniel

Anonym Anonym

Et rigtig godt hostel er the lighthouse. Det ligger på en lille aflåst gade på Ipanema, der ligger flere hostels på gaden. Det ligger kun et par blokke fra stranden, og sikkerheden er ganske fin i det område.

Anonym DanielDKK

super tusind tak.. vil jeg tjekke:) skal desværre der ned alene medmindre jeg finder mig et rejse ven inden:)

Anonym Jome

Ellers så prøv at CouchSurfe. Kan godt være at du får problemer med at være hos en privat en hel måned, men efter hvad jeg har hørt (har ikke selv prøvet det) er det normalt en fed oplevelse, hvor du også lærer nogle lokale at kende, og når du nu skal afsted alene kunne det da være meget fedt (sådan ville jeg i hvert fald selv have det).

denne side skulle være meget god:
    http://www.couchsurfing.org/

Anonym Susanne

Vi boede på samme gade som lighthouse men boede bare helt nede i enden på et sted der hed Backpackers. Der var mange skandinavier. Super fedt sted og de arrangerede også en masse ting som fodboldkamp og tur i favella – hvilket jeg synes du bør opleve.

Der er en privat kvinde (Sophia) som bor på gaden og hende skal du IKKE bo hos. Hun tager røven på folk!

Anonym Anonym

mange tak for svarene … meget glad for

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account