This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ronron

hey!
    jeg har også rio på tankerne som min næste store rejse lige for tiden..må jeg spørge om hvor meget du har give for din tur og hvem du har booket hos osv…?

hilsen ronez!

Anonym Dennis86

Hej, jeg er en fyr på 25 som lige har booked rejse til Rio her fra den 10 til den 26/3
    Nogen der kender en masse spænnede ting man bare bare skal se der ? eller i omegnen
    vil meget gerne ud på nogen regnskov tur hvis der findes sårn noget i nærheden.

På forhånd tak, Dennis

Anonym Dennis86

jeg fandt fly til små 6700 kr, kunne gøres 500 billige hvis jeg tog en uge tidliger hjem.
    Det var på Travellink jeg fandt rejsen
    men det er TAP Portugal jeg kommer til at flyve med.
    mellemlanding i Lisbon

Anonym Mettepia

Hej Dennis

Det skulle ikke være umuligt. Der er et regnskovsområde i Rio. Byen er skøn og indholder både lækre strande, bjrege og som sagt regnskov.
    Prøv at hangglide. Her er det muligt at “flyve” hen over regnskov og eksklusive boligområder, en helt fantastisk udsigt. Og en oplevelse man ikke kan få ret mange steder.
    Jeg var desuden på en af de arrangerede favela-tur, hvilket jeg syntes var interessant og gav et godt indblik i hvordan man lever i Rio´s fattigste bydele.

-Mette

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account