This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ronron

HeJ

Er der nogle der har eferinger med hotelpriser i Rio og Buzios? Af det jeg kan finde er det da temlig dyrt at bo på hotellerne derovre så jeg tænker lidt om det er bedre ikke at bestille i forevejen og bare finde nogle halv billige hoteller eller måske guest houses og om der overhoved ligger sådan nogle omkring copacabana og de andre strande tæt ved? Kan man gøre som i thailand fx.? Nogle der ved noget om det?

Anonym Simone

hey.
    jeg var i brasilien inkl. rio sidste år i februar, så det var godt nok lige omkring karnevallet, men der var det faktisk svært at finde hostels hvor man kunne sove for under ca 80 kr… og det var i dorms.. det er rigtig dyrt i Rio, men ved ikke hvornår du skal afsted? Kan godt være at det er lidt billigere når det ikke er lige omkring karnevallet.
    Mht at bestille i forvejen, bestilte vi nogen gange på hostels.com eller hostelworld.com – igen fordi det var sæson!
    Prøv couchsurfing 🙂 og hav en rigtig fed tur – det er så spændende et land
    PS. kan også virkelig anbefale den dejlige og fredelige by Paraty syd for Rio !!!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account