This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Går lidt med tanken om at få sparet op til endnu en tur rundt i verden.
    sidst jeg rejste var 8 måneder i Australien hvor jeg bare rejste rundt hele tiden med ryksækken og bus,

Nu går jeg lidt med planen om at spare sammen til en bil, helst en stationcar som jeg kan smide en madras bagi og så evt sove der nogle dage og så ellers hostels.
    Nogle der har prøvet noget ligende ? ingen destination, laver en rute herhjemme som jeg så vil prøve at følge, men hvis der sker så er det bare en ny rute.. altså ikke kun et land men bare køre igennem en masse lande, og så self have lidt tid ved hvert land..
    snakker heller ikke om en tidsplan, bare rejse så længe man har penge til bilen og syntes det sjovt…

Nogle gode erfaringer og tips ?

Anonym fluer
    Anonym Kasper

Jeg ved ikke hvad fiskefluer (presta.dk) har med det at gøre, men jeg har prøvet præcis det du snakker om:)

Mig og en kammerat købte en Ford Falcon Stationwagon i Sidney og tog turen op af Østkysten med nogle afstikkere undervejs.. Vi vidste bare vi skulle være i Cairns 4 måneder senere.. Det var frihed!

Vi fik dog aldrig købt en madras, og sov i stedet på bilsæderne :D.
    Læs mere om det hele på http://www.gapyear.dk 🙂

Anonym Anonym

test

Anonym Janni

Inden I tager afsted på et roadtrip, så kan det være en god idé at på genopfrisket teoriundervisningen igen. Jeg glemte hurtigt en del, af det som jeg have lært.

Jeg kommer selv fra siden BedreBilist.dk, men man kan også bruge Kørekortportalen.dk.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account