This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise

Hej

Min kæreste og jeg planlægger en tur til Østeuropa i juni måned. Vi har tænkt os selv at køre, og overvejer lige nu en rute der hedder: Prag – Brno – Wien – Bratislava – Krakow – Wroclow – Frankfurt/ eller Berlin.

Ingen af os her dog været på roadtrip før i disse lande, og vil derfor meget gerne have nogle gode råd – alt lige fra rejsemetoden, til hostels og gode seværdigheder. Derudover er vi også lidt i tvivl om, hvor mange dage man skal bruge i de forskellige lande.
    Ruten er ikke fast, så hvis i kender til andre destinationer der er federe, så sig endelig til!

Anonym Lars

Hej Louise,

Fed tur i skal på! Nu ved jeg ikke om i er taget på den, eller det ikke blev til noget? Men måske andre kunne være interesseret 🙂 Jeg har selv rejst en del i Europa de sidste par år, så vil gerne lige komme med et par af mine erfaringer 🙂

– I stedet for at køre direkte til Prag, ville jeg overveje en halv dag i Hamborg. Det er en fed by, og overvej at prøv en Free Walking Tour
    – Wien er fantastisk! En arkitektonisk perle – et must er at prøve et par museer i byen
    – Bratislava fandt jeg meget overvurderet. Eneste by jeg har følt jeg havde “set” efter 3 timer. Ville klart overveje af følge floden ned til Budapest i stedet og bruge tid der 🙂
    – Wroclov er faktisk en overraskende stor og interessant by. Meget østeuropæisk, men igen er der her en god free walking tour.

Håber i får/andre får en kanon tur!

De bedste rejsehilsner,
    Lars, backpackerlife.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account