This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChellBabs

Hej BP’ere
    Min kæreste og jeg skal til Rom i Maj måned, og vil høre om der er nogen af jer der kan give os lidt gode råd med på vejen 🙂 vi vil gerne høre om seværdigheder, gode steder at bo??, transport osv.. 🙂 desuden vil vi gerne høre om nogen af jer har erfaring med dykning i nærheden af Rom?? ;O)
    På forhånd tak!

Anonym Thomas

Hej 🙂

Kan klart anbefale ‘Yellow’, et meget billigt vandrerhjem lige i centrum, tæt på stationen 😉
    Boede der selv, og de er både billige og gode!

Anonym dontommi

Hej 🙂

Kan klart anbefale ‘Yellow’, et meget billigt vandrerhjem lige i centrum, tæt på stationen 😉
    Boede der selv, og de er både billige og gode!

Anonym Nikolaj-11

Hejsa.

Jeg var i Rom for et par år siden da jeg endnu var purk og kan varmt anbefale det.
    Jeg kan ikke huske, hvad vores hotel hed, men det lå et gadehjørne fra den Spanske Trappe, hvilket man bør se. Tæt på ligger også Trevi Fontænen, must see også.
    Colluseum er åbenlys, Palentiner Højen og Forum Romanum der ligger lige ved siden af er også en del af det.

Pantheon Kirken er en af de ældste i byen, den er særpræget.
    I skal ligge en dag af til at se Peterskirken og Vatikan museet.

Oplev byen, Rom har nogen herlige parker og massere af hyggelige pladser, lige i tidspunktet kan jeg huske Piaza Del Poppolo, som har en gigantisk obelisk og et par tvillingekirker.
    I bør også se katakomberne, hvis i hverken er mørkeræd eller har klaustro fobi.

Held og lykke.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account