This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa

Har fået fast job i Malaga, med opstart d. 10 August. Satser på afrejse omkring d. 1 August. Søger Roomates, der er i samme båd som jeg. Tænker på at finde en okay stor lejlighed, med evt. 3-4 værelser, evt. flere, afhængig af hvor mange vi bliver. Synes tit lejlighederne er federe jo større de er, og jo flere faciliteter er der også. Har kigget på lejligheder i Marbella, Fuengirola, Torremolinos og Malaga. . .alle super lækre og fede steder.
    Søger andre der gerne vil bosætte sig på længere sigt – Ikke som ferielejlighed.
    Skriv endelig, hvis du står og mangler bolig. Har set suuuuper mange fede lejligheder på nettet, mangler bare nogle roomates 🙂 Indtil videre er vi 2, begge 29 år.

Anonym randi godskesen

hejsa… Jeg skal selv ned og arbejde her den 18 august og søger også bolig men du kan få min mail randi_188@hotmail,com.

jeg er 26.

Anonym Mathias

Hey.. Hvordan er det lykkes jer at finde arbejde dernede? Og hvordan er sprogkundskaberne? Jeg snakker ikke spansk, men fransk og engelsk… Men i turismen er det vel også mest engelsk der er brug for?

Vil meget gerne afsted snart..

Anonym EB

Hey. Jeg bor og arbejder her allerede. Min udlejer har også andre lejligheder (ved dog ikke om der er noget ledigt) så i kan kontakte mig på min mail else-bech@hotmail.com så skal jeg høre ham. Hvis nogen af jer har lyst til at tage en kop kaffe en dag så sig til, kender ikke så mange her endnu!
    Mathias: Nu hvor højsæsonen er ovre er der måske lidt sværere uden spansk ( i hvert fald i Malaga C), men vil da tro man altid kan finde noget på en bar, har da set et par opslag omkring hvor jeg bor, om at de søger..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account