Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3529794
     Anonym

      Hejsa

      Har fået fast job i Malaga, med opstart d. 10 August. Satser på afrejse omkring d. 1 August. Søger Roomates, der er i samme båd som jeg. Tænker på at finde en okay stor lejlighed, med evt. 3-4 værelser, evt. flere, afhængig af hvor mange vi bliver. Synes tit lejlighederne er federe jo større de er, og jo flere faciliteter er der også. Har kigget på lejligheder i Marbella, Fuengirola, Torremolinos og Malaga. . .alle super lækre og fede steder.
      Søger andre der gerne vil bosætte sig på længere sigt – Ikke som ferielejlighed.
      Skriv endelig, hvis du står og mangler bolig. Har set suuuuper mange fede lejligheder på nettet, mangler bare nogle roomates 🙂 Indtil videre er vi 2, begge 29 år.

      #3530148
       randi godskesen

        hejsa… Jeg skal selv ned og arbejde her den 18 august og søger også bolig men du kan få min mail randi_188@hotmail,com.

        jeg er 26.

        #3530648
         Mathias

          Hey.. Hvordan er det lykkes jer at finde arbejde dernede? Og hvordan er sprogkundskaberne? Jeg snakker ikke spansk, men fransk og engelsk… Men i turismen er det vel også mest engelsk der er brug for?

          Vil meget gerne afsted snart..

          #3530718
           EB

            Hey. Jeg bor og arbejder her allerede. Min udlejer har også andre lejligheder (ved dog ikke om der er noget ledigt) så i kan kontakte mig på min mail else-bech@hotmail.com så skal jeg høre ham. Hvis nogen af jer har lyst til at tage en kop kaffe en dag så sig til, kender ikke så mange her endnu!
            Mathias: Nu hvor højsæsonen er ovre er der måske lidt sværere uden spansk ( i hvert fald i Malaga C), men vil da tro man altid kan finde noget på en bar, har da set et par opslag omkring hvor jeg bor, om at de søger..

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account