This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hollaback

Jeg søger navne og hjemmesider og alt hvad der eller findes af informationer om børnehjem i Rumænien. Hvis nogen kan give mig noget bare lidt. Så ville jeg blive ovenud lykkelig. Mvh Lotte

Anonym Conni

Hej Lotte

Her er et par links, som du kan arbejde videre med. Der er også nogle du kan kontakte:

Dansk hjælpe organisation med børnehjem i Rumænien

Nyheder

Den Europæiske Ungdomsportal om frivilligt arbejde i Rumænien
    http://europe.eu.int/youth/volunteering_-_exchanges/index_ro_da.html

Anonym Marie Louise Larsen

Jeg tog selv til Rumænien i Januar og tog tilbage her i sommers som frivillig arbejder. Jeg er nu blevet pr-ansvarlig for den organisation jeg kom til at kende imens jeg var dernede. Hope for the Nations (ww.hftn.ro) hedder organisationen og hvad jeg lavede var at arbejde som frivillig på det lokale børnehjem i den smukke by Brasov midt i Transylvenien. Idet mange børnehjem er belevet lukket pga. deres optagelse i EU så blir børnene nu aflevet til børnehospitalerne som er ved at blive overfyldt men de små smukke babyer der har SÅ meget brug for nogen til at være hos dem. Det er barske realiteter så tæt på Danmark og det kræber at man er stærk men SÅ er det virkelig også et meget givende arbejde. Skrive endelig til mig hvis du stadig har brug for hjælp for så har jeg en del kontakter.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account