This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym isabellaliebertrau

Hej backpackere (:
    Min kæreste og jeg skal ud at rejse til juni. Vi regner med at rejse til Indien, Thailand, Malaysia og Bali. Når vi har flybilletterne hjemme har vi ca. 34000 tilbage til alt. Disse penge skal helst inkludere forsikring, vaccinationer, visum og alt andet praktisk. Vi regner med at være afsted i 4 måneder, 1 måned hvert sted. Er dette et realistisk budget, eller bliver det for presset? Hvad er jeres egne erfaringer for budget i nogle af disse lande?
    Håber meget på svar fra nogle af jer (:

Hilsen Isabella.

Anonym Daizz

Det bliver nok lige skrabet nok. I vil nok kunne klare det for 10.000 pr. måned i Indien og til dels Thailand (afhængig af hvor I er). Malaysia og Bali er lidt dyrere.
    Der vil garanteret være nogen herinde, der vil sige, at det er nok, men jeg vil mene, at det er for lidt, desværre.

Anonym MissAdventure

Jeg har været både i Thailand, Malaysia og på Bali…med det budget bliver der ikke plads til mange oplevelser…
    Selv om I bor billigt og spiser lokalt/gadekøkkener, så koster det at opleve noget…
    Jeg har brugt mange flere penge, når jeg har været afsted…men jeg vil også opleve noget, når jeg er afsted..ikke bare ligge på stranden hele tiden 🙂

Anonym Anonym

Tak for svarene (: Så må der bare arbejdes hårdere inden afrejse!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account