This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sannielykke

Jeg vil gerne rejse rundt i Asien i 6 mdr, men overvejer også at tage til New Zealand og Australien i slutningen af rejsen. Derfor er det mest praktisk for mig at købe en one-way billet. Jeg vil gerne lande i Thailand, MEN, hvordan er det med regler for bevis på udrejse? Vil jeg kunne komme ind i Thailand, hvis jeg ikke har bevis på at jeg skal rejse ud igen? Eller kan jeg bare købe en busbillet til Cambodja når jeg ankommer eller noget i den stil?
    Er der ikke noget med, at man kan få et visum til Thailand der varer i 90 dage?

Anonym Claus

Du bør jo overveje, om det er risikoen værd at blive pålagt at købe en returbillet i lufthavnen. Det er ikke altid, at returbiletten tjekkes, men det er ærgelige ekstra penge at skulle af med. Det er sket, at rejsende er blevet nægtet adgang til flyet pga manglende returbillet.

Hvis du skal bruge et visum i 90 dage, skal du søge om det på forhånd, enten på konsulatet i Hvide Sande eller ambassaden i Kbh.
    Uden visum får du 30 dage ved ankomst til Bangkok, men skal du rejse lidt rundt i SØ-Asien kan du jo søge om visum der.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Jeg har aldrig haft et problem med ikke at have en udrejse billet, ved indrejse i Thailand. Men hvis du vil være helt sikker kan du jo evt. købe en billig airasia billet til Cambodia!

Anonym SannieLykke

Tak for svar!

Jeg er stadig lidt forvirret over hvorvidt jeg er forpligtet til at have en udrejsebillet ud af thailand for at få lov til at komme ind i landet?
    Men har jeg forstået det ret, at mit visum bliver fornyet med 15 dage hver gang jeg kommer ind i landet igen? således at hvis lander i thailand og er der 10 dage, derefter tager til cambodja 6 dage, og så tilbage til thailand igen, så får jeg visum til 15 dages ophold i thailand igen?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account