This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym esbenc

Hejse

DA mig og en ven planlægger en tur til KIna og Indien til Oktober er der visse ting vi er lidt i tvivl om..
    Vi ankommer til Beijing med den transsibiriske Jernbane, og ønsker på 3 mdr. at komme til Bombay – Dette inkluderer en rejse ned gennem Kina og efterfølgende rejse i Indien. Vi vil gerne til TIbet, og jeg ved at det er muligt at komme til Lhasa, men fra Lhasa vil vi gerne videre til Indien. Kan man blot krydse grænsen til Indien i bil eller på fods for den sags skyld, eller er man nødsaget til flyve til Indien, da det simpelthen er en umuligt at komme ind??? Håber der er nogen som kan være os behjælpelig med dette spørgsmål.. Venlig hilsen Esben

Anonym Anonym

Hej Esben,

Det er en smule kompliceret at rejse fra kina til indien. Ingen grænseovergange er åbne for udlændinge, så du skal rejse gennem nepal eller pakistan. Hvis du vil rejse igennem nepal skal du have permits til tibet, hvilket så vidt jeg har forstået ikke er helt billigt. Gennem pakistan er en fed tur. Held og lykke…

martin

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account