This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Morten

Hejsa.. Nogen her der har erfarring med at rejse rundt i europa? Nogen med erfarring på at tomle?
    Nogen der har lavet en tur på cykel i nogle mdr og kan det anbefales? Vil gerne opleve så meget som muligt, så billigt som muligt.

Anonym Anne Marie

Jeg har ikke de store tomler-erfaringer, ej heller cykel-erfaringer, men har mest rejst med bus og tog. Det er klart billigst i Østeuropa (både transport, mad og overnatninger) og det bliver endnu billigere, hvis I bruger Couchsurfing eller Hospitalityclub, hvor man kan bo gratis hos værter over hele verden. Men man skal jo være til at træde ind i fremmede menneskers hjem og man skal også lige gøre sig klart, at man jo ikke kan tillade sig at smide sine sure sokker på badeværelset eller tømme køleskabet uden at spørge om lov.

Min kæreste og jeg rejste 5 uger i Østeuropa for 5 år siden. Vi fløj til Bulgarien og rejste videre til Rumænien, Moldova, Transnistra, Ukraine og Polen, hvor vi fløj hjem fra Krakow. Hvis I ønsker inspiration til en lignende rejse, så er I velkomne til at kigge forbi vores blog To på tur: http://www.annemarieograsmus.blogspot.dk

Alle indlæg fra juli og august 2010 er fra denne rejse.

Rigtig god tur
    Anne Marie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account