This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChristianDC

Hey..

Jeg er i øjeblikket ved at forberede en tur til Thailand i ca. 2 – 3 måneder. Jeg har tidligere kun været i pattaya og bangkok, men denne gang vil jeg gerne rejse rundt i landet. Jeg spørger egentlig for at høre om nogen ved sådan ca. hvor meget man skal beregne til mad/transport osv pr. dag. Hvis nogle af jer har erfaringer med dette vil jeg meget gerne høre fra jer.

På forhånd tak
    Christian

comeawaywithme

Jeg plejer at beregne ca 1000 bath pr dag. Måske lidt ekstra nede sydpå, da det er lidt dyrere. Men det kommer jo også an på om du går ud og sådan noget.

Anonym Anonym

Okay, mange tak for svaret.

Anonym Rasmus

Jeg plejer også at regne med 1000-1200 Bath pr dag.. Og så selvfølgelig ekstra hvis man vil fly indenrigs, ud og dykke eller selvfølgelig ekstra dyre ture…
    Man kan sagtens leve for det halve og også for det mange-dobbelte.. Kommer meget an på hvordan man rejser. I Thailand er det meget nemt at leve på et labt budget, da der er så ekstremt stort udbud af alt fra hoteller, mad og transport…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account