Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3546523
     Mariabloch92

      Heeejsa!

      Vi er to piger, der til januar skal rejse rundt i asien. Vi har et par spørgsmål, som vi håber, at nogen erfarne rejsende kan svare på, og vi kan få et par gode råd med på vejen. Umiddelbart har vi planer om at starte i Bangkok, tage videre op nordpå i Thailand og videre til Laos, Cambodja, Vietnam og evt. Malaysia. Vi er meget i tvivl omkring, hvad vi skal gøre med visum. Skal vi søge det hjemmefra, eller bare prøve lykken ved landegrænserne?

      Vi håber I kan være behjælpelige! 🙂

      #3546525
       Hovgaard

        I kan på udenrigsministeriets hjemmeside (se vedhæftet link) læse om visum reglerne for det enkelte land. Der er forskellige regler for hvert land f.eks. om visum skal anskaffes inden eller kan købes ved grænsen..

        http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/

        #3546524
         jacob

          Når i lander i bangkok får i 30 dage til Thailand, og ved at krydse grænsen til laos og cambodia kan i få visum der.
          jeg ved dog ikke med vietnam men forstiller mig det er det samme.

          Men det burde i kunne læse jer til på de forskellige landes ambassade hjemmesider

          god tur

          #3546529
           Soeren

            Jeg startede i Thailand. Tog til Laos hvor vi fiksede det ved graensen, men til Vietnam smuttede vi paa en ambassade. Tog kun en dag. Det er ingen problem med visum hernede, men det laerer man hurtigt 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account