This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym moejensen

Hej Alle,

Kæresten og jeg er ved at planlægge en rejse rundt i Thailand, videre sydpå til Singapore, til Bali og afslutning på Gili Øerne.

Vores fokus på turen vil være oplevelser, og sandsynligvis noget dykning.

Kan i anbefale noget vi absolut skal besøge/prøve i det område vi skal rejse I?

Har i gode råd til rejse i de områder?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    husk at besöge den danske sömandskirke i singapoe,super hyggelig, de har et kanon zoo,som er et besöge hver og husk at besöge longe bar på ralfe hotel til en singa poor sling,Ellers Thailand er et paradis hvor i kan dykke på koh tao,full moon party på koh pan nang,en ö der ligger lige ved siden af koh tao, trekking oppe nord på i chang mai,pai,der er rigtig mange gode steder i Thailand,dem finder i når i starter på jers rejse,turen fra Thailand til singapoe kan i tag overland easy eller i kan flyve,Bali har jeg ikke vaeret i mange år,men et rigtig godt valg,gilli kom jeg aldrig ud på,stor fejl af mig,da det skulle vaere super flot,ellers tjek kuta beach ,derfra kan i rejse rundt på flotte bali,godt valg af rejsemål,alt lykke til lars

Anonym Kanika

Halløj.
    Da jeg er halv thailænder, har jeg rejst og studeret det land meget.

Jeg ville starte ferien i Bangkok, khao san road, det er en hel oplevelse i sig selv, hvor de fleste back packer enden starter eller slutter sin tur. der vil i helt sikkert møde nogle mennesker, der skal ud og på samme tur som jer. og i kan samle en masse gode råd.

Koh chang, er en meget stille og virkelig smuk ø, med flotte bjerge og smukke strande med bungalows. og ekstremt billigt!
    her holder en masse back packer os til (lonley beach)

Hua hin, kongens by, mange elsker denne by, men jeg er stadig ikke blevet fan af den.

Phi phi øerne, her er en del dyere, men ekstremt smukt, og her er gode muligheder for at snorkle

Kho phangan, mådens vildeste fest! hvor tusindvis af mennesker fester natten lang!

… og hvis i har tid til det, så måske ta en tur op nord på. der er en af verdens ti smukkeste ruter, hvor de langhalset holder til. (changmai)

DONT MISS KHAO SAN ROAD I BANGKOK!
    hvis i har ønker om at rejser nogle steder hen, står der tusind vis af boder der sælger ture og rejser (og selv her kan der pruttes om prisen)

et godt “prutte” råd! – det kan godt være de bliver fornærmet, men varerne koster altid under det halve end den pris de giver til at starte med!

XOXO

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account